• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Gerda

lightfish

Toppen duktig du ær! Håller tummarna før att det blir bra betyg!

Ja, många rekommenderar att man ska gømma sig nær pollensæsongen ær hær... men vf! då missar man 1/3 av tiden som man kan vara ute utan møssa och halsduk! :D

• lightfish

Gerda

Precis...vem vill leva med fönster stängda när solen strålar och det är varmt? Jag älskar att promenera ju...men ryggen *dumma dumma dumma*.. Tar jag för stora steg känns det som om jag vill försvinna från jordens yta... :(

Nå...imorgon ska vi antagligen ta stora båten (Waxholmsbolagets) ut till skärgården och landet, första gången för i år. Vi ska dock bara vara ute en natt eftersom varken jag eller N kan åka idag, jag har röntgen och han har ölkväll med jobbet :D Så imorgon ska vi släpa lakan och handdukar :D

• Gerda

Nej, du ska inte slæpa! HAN!

:D :D :D

• lightfish

Gerda

Du har så rätt så...han får släpa ;)
    En hel del som ska ut och det ska bli så skönt att bada bastu *njuter* och den öppna spisen...har längtat efter den hela vintern ju :D

Eftersom jag har ont i ryggen så kommer vi inte släpa med oss allt som vi egentligen vill, svårt för N att bära ensam.

• Gerda

Ni får en hærlig helg! Vi har ingen aning om vad vi ska gøra och det kænns jætte bra... jag ska sova :D

Vad ska ni andra brudar gøra?!

• Fru Cinderella

*hihi*

Är bjuden på 80-tals fest i morgon. Vad kul det ska bli o se helt crazy ut :)

• Sanasol

Städa, tvätta och plugga! Trevligt värre!! ;)

• Gerda

Cinderella

Kul att klæ ut sig! :D Parta på!

• Gerda

:D :D :D

Kul att se Cinderella!

Kan du iunte tupera mera lugg???
    Sen finns också sprayfärg.... knallrosa slingor så de matchar dina tights ;) Men jag tycker att det är en bra outfit! :D