• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Gerda

Igår kvæll børjade jag skissa på fiskedammet som jag kommer att sy! Det blir lite brøllopsrelaterat eftersom fiskedammet kommer att anvændas før barnen :D

Ska bli så kul... fast jag vet inte ritkigt NÆR jag ska børja sy...

• Sanasol

Hihi, ska du ha det du? skojsigt för barnen, säkerligen!

• Gerda

Ja, barnen kommer att ælska den aktiviteten, å så kan de sitta en studn och pyssla med sina påsar :) Hålla dem aktiverade.

Jag misstænker att vissa vuxna (Andreas, sværfar, 2 kompisar till mig) också vill ha fiskedam :D (Kan inte ljuga, men jag ælskar fiskedamm jag med)

• Sanasol

Hihihi, vad skojsigt! "Våra" barn (de som kommer bjudas) är alla så små och kommer nog gå hem tidigt, så jag tror inte vi kommer ordna någon särskild aktivitet för deras skull. Kan inte påstå att jag egentligen tycker att dem ska vara med på festen alls... men förstår att det verkligen är annorlunda när man ska ha en egen!

• Gerda

Ja, det blir iaf max 8 barn (inkl. mina kusinbarn fr USA om de kommer) så det blir inte så många.

Det blir en lek/myshørna før dem med video, spel, leksaker och tv. Sedan i "påsen" blir det målarbøcker, pyssel osv. Så inte så mkt. Barnvakten får væl hitta på saker också. :D

• Sanasol

:D Låter rätt lagomt, särskilt om de kan pilla med sitt litegran, tycker det är så synd när föräldrarna ska hålla koll hela tiden och inte kunna njuta av festen. Vi får se hur vi gör, eventuellt kommer vi skriva en rad om att vi önskar en barnfri fest i inbjudan... vi får se. Det värsta är ju att alla börjar försöka skaffa barn nu av någon anledning... SUCK.

• Gerda

Ja - det blir væl mest svårt att ha barnfritt OM mina kusinbarn kommer fr USA. Annars ær de andra barnen 3-8 år och kan læmnas hemma. Det beror helt på festen. Men har vi barn på festen så ska inte førældrarna behøva ha koll på sina barn, utan barnvakt tycker jag ær en sjælvkarhet - då kan alla ta det lite lugnare... utom jag.... jag lær væl inte kunna slæppa ifrån mig mitt eget ;)

• Sanasol

De barn som finns just nu, som är de som är aktuella att tänka på kommer alla vara mellan 1-5 år, och jag tycker nog att det går att lämna dem till farföräldrarna en enda kväll... men vi får se!

• Gerda

Ja, jag tycker också att den åldern ær helt ok att "barnvaktas" av andra æn førældrarna.

• 26maj2007

vi kommer också ha barnfritt bröllop. Under vigseln kommer våra barn att vara med då de ska vara brudnäbb och näbb. Men sedan får de åka med barnvakterna hem.