Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Stefans fästmö
Vi längtar här med, mer och mer för varje dag! Mycket på grund av/tack vare min blivandes systerdotter! Men det får vänta på sig ett tag... hihi.
Sanasol
Ja precis, jag vill gärna hinna jobba ett tag innan... Tar ju examen nu i sommar o hoppas få jobb under nästa år, så kan vi börja försöka ganska snart efter bröllopet. Vill helst ha första innan 30 år! Men har ju fyra år på mig så det är ingen panik än...
Hihi, jag tar examen till jul egentligen, men kommer läsa till nästa sommar! Så jag pluggar hela vägen fram till bröllopet, men hoppas på jobb rätt snart så man kan bilda familj! Blir lite knapert i kassan annars...
hihi, till 30 har vi lååång tid på oss, 8 år för mig och 6 år för hans del :)
Ja, 30 för mig alltså, han är redan 31... ;) Ni har ju gott om tid på er då! :D
Jag ska läsa tyska i höst o söka jobb samtidigt, sen om jag inte får nåt jobb på ett halvår ska jag börja söka på heltid o även andra jobb som inte har med utbildningen att göra, då blir det mer att vi behöver pengarna...
Före 30 tjejer?! Ni har ju hela liiiiiiivet framför er! Vänta till ni kommer uppåt 40.... :D :D :D :D
Hihihi från tjejen som hamnade si så där 10 år för tidigt ;) :D
Vad är du utbildad till?
Själv blir jag lärare 1-5 och fritidspedagog tack vare extraterminen. :)
Gerda
Jo, fast dels är det ju större risk för skador o så på barnet ju äldre man blir, o sen är väl 30 en sån där mental spärr... Hur gammal är du då? *nyfiken*
Sanasol
Jag blir europavetare, en generell examen, kan jobba med samordning av internationella projekt, handläggning, utredning... T ex inom kommunen eller stora företag.
Okej! :)
Stefans fästmö
Äsch! Över 30 är inga problem idag! ;) Vi planerade första barnet kring 30-35 år ålder... Vi är 79: or och jag fyller 27 några veckor efter barnets födelse... Bra planerat va? :D :D :D
Ojoj, man är olika där! Jag har alltid haft en ung mamma, hon fick mig när hon var 23... och jag vill vara ungefär lika gammal när jag får mitt första barn!