Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Åh hjälp... finns det folk som planerar decemberbebisar?! ;) :D
Är själv decemberbebis - inte skoj förrän man blev äldre. ;) Å andra sidan kan vi få en decemberbebbe nu med... aj aj aj ;) Så det kan bli! ha ha!
Fast det blir inte lika dyrt om man sprider ut födelsedagarna :)
Själv vill jag ha en vårbebis. Så att det finns något som lyser när fortfarande snön ligger kvar i april.
Tror helt ärligt man får vara nöjd när de än kommer, om man lyckas få till dem! ;)
vi tycker det är jätte jobbigt då vi är tre som fyller år på vinter. dottern 15 dec, blivande 22 dec sen kommer jul och nyår. jag fyller år 5 feb och sonen 14 mars.
så nu kan man pusta ut igen och komma ner på jorden igen fram till december då man går på högvarv igen.
December månad mår jag jätte kasst för man ska hinna med allt + att dottern nu mera har barnkalas som också ska hinnas med mitt i allt kaos.
vi försökte på sommarbarn men så blev det inte. för att sambon alltid tyckt det var jobbigt under skoltiden att vara sist, han fick köra moppe då de andra börjat tröttna på det m.m. alla andra hade åldern inne utom han.
men vi är överlyckliga att ha våra guldklimpar
Tiger72
Precis - man älskar dem oavsett födelsemånad, men hade jag fått välja så helt klart mkt tidigare än nov-dec.... :D
Men det är mest för att jag känner som din man - som dec.barn. Jag fattade inte att jag fyllde år när jag var riktigt liten, trodde bara att man fick massa presenter hela december... ;) Å att alla andra fick kalas... när jag hade kalas trodde jag det var julafton mer haha...
Cinderella, nån söker dig...
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m1593549.html
Och jag är fortfarande sjuk... *snyft* Bättre idag, har inte ont i halsen längre som jag hade hela helgen, men nu är jag jättesnuvig o har ont i huvet istället... Och jag vet, jag borde inte sitta vid datorn då, men jag har så tråkigt... Hade tänkt prata lite bröllop med älsklingen men han är hos en kompis så jag tröstar mig med att surfa runt på bt... ;) Men ska nog lägga mig snart.
Hoppas ni har det bättre flickor o att påsken var bra! :)
Sluuuuuuuuuut på påsken tjejer... Vad hænder?
Jag jobbar som vanligt... men drømmer mest om morotskaka just nu... :D
Hihi... suget som satt igång igen?? ;)