Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Tror nog att det var fantasy - men han har pratat om vamplajv också - men jag tror nog att det var nån kompis till honom snarare. Medeltid var det inte, fast det har han hängt med på nån gång, men gillade nog inte så mkt...
*systern med koll*
Gerda
Tycker du har rätt bra koll ändå för att vara syster :)
Cinderella
Hihi, kanske det :) Han tycker jag är mest lost... men rollspel spelar han mest vet jag, för det brukar vara bra julklappar :)
Å så är ju jag den som fick honom att börja läsa fantasy :)
Gerda
Ah, så du är systern man ska skylla på alltså *skrattar*
:D Ja, särskilt när mamma o pappa var tvungna o åka mitt i nätterna för att hämta hem rollspelande bror eftersom deras lokal låg i industriområde där inga bussar gick... å dem bodde ute på landet... ;)
Känner igen det där, min moder har gjort precis samma sak med mig *skrattar*
hihihi
:D :D :D
Men de älskar er så det spelar ju ingen roll hur ifta de har fått hämta ;)
sant sant :)
Nu vet alla föräldrar och syskon om graviditeten :) Nu är det bara att hålla tummarna för att allt går väl och förbereda sig såklart...
Bröllopet känns såååå litet i jämförelse... ska bli så spännande att se hur slutresultatet blir - vad vi verkligen sätter till punkt av alla planerna ;)
Hej tjejer!
Lite halvdepp, ska jobba i natt till kl 04:00. Nåja, inte så mycket att göra :( Längtar dock otroligt mycket till sommaren och förlovningsringarna och till sept-okt när det blir Dallas och en del shopping av mina kläder till bröllopet.