• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Stefans fästmö

Ok, får kolla Pressbyrån på centralen, de har flest tidningar...

Och jag tycker faktiskt det är intressant med hur andra tänker om gästlistan! :D

Jag har mycket större släkt än m2b, jag har 16 kusiner, har tänkt bjuda 6 med respektive, de jag har kontakt med o är ungefär i samma ålder som. M2b har bara 4, varav ingen har respektive, men han har å andra sidan bra kontakt med 4 sysslingar, så han kommer bjuda dem. Men så har jag många fler kompisar som jag umgås med, kommer bjuda ca 20 inkl respektive. Sen har vi några vänner till familjen som känns som släkt, de blir oxå bjudna. Sammanlagt ca 50 från mig o 30 från m2b... Fast han känner ju de flesta av mina vänner så det blir inte konstigt för honom, möjligtvis att hans släktingar kan tycka det men det sk**er jag högaktningsfullt i isåfall! ;)

• Gerda

Cinderella

Vissa brøllopsaffærer har ett litet lager och då ær det ingen væntetid. Men ofata har de kataloger fullt med accesoarer och det vore væl just typiskt att du hittar nåt i katalogerna? ;) Bestællningstiden har jag då ingen aning om.

Stefansfæstmø

Då tænker vi rætt lika. Nu umgås andreas æven med mina kompisar och deras respektive - iom att vi alla har kænt varandra sedan tonåren ;) Men mina næra, bsæta vænner ær 5st och så deras resp. och Andreas har 2 næra vænner, singelkillar :) Men vi har alla umgåtts som kompisar længe och 2 av mina vænners mæn umgåas andreas med ensam också ibland - sport, barrundor, konserter osv.

• Fru Cinderella

Gerda

Okej, tack. Men då har jag någorlunda hum

• Stefans fästmö

Gerda

Nu var jag inne på Pressbyråns hemsida o kollade, o enligt dem finns In style weddings redan inne sedan några dagar, o Martha Stewart ska komma om nån vecka! :o Får kolla nästa gång jag är i stan... :D Spännande! :D

• Gerda

Ja! Då ska jag skicka ivæg kompisen att køpa martha om jag inte finner henne hær i oslo... :D

tack før tipset!

• romi

Hej!
    Jag är relativt ny på den här sidan och hittade hit!! =)

Vi gifter oss 19/5 eller 26/5 i 2007. Verkar som att många redan ordnat ganska mycket... Skoj att höra att vi är några stycken i maj!

• lightfish

Hej igen tjejer!
    Tja, mina kyrk "problem" fortsätter.... Får ju inte boka nånstans...än. Den ena fick jag boka i sommar men det är troligen ingen idé eftersom de ska renovera fönstrena. Den andra som vi verkligen kände att den här vill vi ha, kan man inte boka förrän oktober. Igår berättade min svärmor att hon hade tittat lite på en till kyrka åt oss :)

Hehe... Hon har oxå börjat hänga här på BT!

• romi

Gerda: jag bor också i Oslo =) kanske fler som gör det??

• Gerda

*vinkar till romi*

:D :D :D

Vad gulligt av din sværmor Lightfish! De verkar vældigt engagerade dina sværisar! Jag hoppas att mina blir ens 50% så engagerade som dina! Ska berætta i helgen... :)

Ja, det dær med kyrkbokningar ær inte lætt nær man måste vænta - det blir till att hænga på kykdørren bokstavligt talat. Førstår att ni vill ha garanterade bokningar...

• Gerda

romi

Det finns en oslo-tråd nånstans... men det har aldrig blivit av med några træffar eller så. De andra gifter sig i år :) Kul att ha en oslo-bo också på denna tråd.