• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Sanasol

Vad skööönt med påsklov!!! :D

• lightfish

Jaja...där ser man, alltså det med stenarna. Som jag sa, inget bestämt än. Det är bara en tanke än så länge. Kanske blir bara diamanter i alla fall.

Nu blir det Greys Anatomy på boxen. Och Gerda, tack. Jag ska lägga upp ett schema så att jag inte stressar så att det sätter sig som smärta. KRAMAR

• Stefans fästmö

Har jag berättat för er att jag frågat min lillasyster om hon vill vara min brudtärna...? (Minns inte i vilken tråd jag skrev det) Hon blev iaf jätteglad! Känns kul, o hon är jätteengagerad i bröllopet, har massa idéer om dukning, pynt o så! Synd att hon pluggar i Skottland bara... Vi hinner inte prata så mkt nu i påsk när hon är hemma, men får väl försöka hinna mkt i sommar.

• Stefans fästmö

Förresten Gerda, jag kom på en teori ang bröllopstidningar: att de som är vanliga tidningar med en bröllopsspecial, som Amelia, Cosmo, norska Tique, har bra välskrivna reportage, medan de som är "bara" bröllopstidningar, typ Bröllopsmagasinet, är mest reklam o taffliga reportage... Vad tror ni om min teori? ;)

• lightfish

Stefans fästmö
    Även om jag inte är Gerda....så tror jag din teori är helt rätt ute :D

• Gerda

Stefans fästmö

Kan sätmma mkt väl!!!

:D :D :D

• Gerda

hohoar lite...

Idag kom det roliga samtalsæmnet brøllop upp... och den nya tjejen på jobbet (f.d. nakenmodell, sågerska, halvkændis) kommer också att gifta sig næsta år! :D

Helt motsatta brøllop kommer vi att ha och det ær så roligt att høra om hennes. 200+ ligegr deras gæstlista på nu, men de vill banta den.... brøllopskoordinator kommer att anvændas osv osv :) Skoj skoj!

• lightfish

Låter mkt intressant..*tjuvläst i andra tråden ju* ;) Själv verkar våran gästlista stanna på ca 50 st.