Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Nu har jag frågat min lillasyster om att vara brudtärna. Hon blev jätteglad o sa strålande ja! (Kändes nästan som att fira, satt där o tänkte "säg ja!") :D Hon frågade vad hon ska göra o vi pratade lite om möjlig klänning. Jag sa att vi inte kan betala hennes men att hon får välja helt själv vilken hon vill ha. Om den blir blå är det kul eftersom det förmodligen kommer ingå i färgtemat, men å andra sidan tror jag ingen kommer sitta på middagen och tänka "Herregud, tärnans klänning matchar ju varken inbjudningskorten eller dukningen, hur har de tänkt?!?" :D Eller? ;)
Hej tjejer!
Har blivit dundersjuk, förkyld, yrsel och allmänt usch. Har inte tagit mig upp ur sängen förrens nu ens, uscha. Fick dessutom påminnelse från biblioteket, måste pallra mig dit... :(
Stefans fæstmø
Jag tror att hennes klænning blir jætte fin! Så hærligt att hon ær entusiastisk!!!
Sanasol, du får krya på dig! Kanske så du orkar lite mer under helgen? :)
Længtar sjælv efter att få komma hem eftersom jag fortfarande inte sover som jag ska :(
Bläää... visst är det jobbigt?
Men du jobbar idag iaf??
Ja, jag gør ju det, dumt nog. Men jag ska førsøka få gå tidigare.
:):):) Vad händer i helgen då?
Jag ska sooovoa :)
Men Andreas bror o bæsta kompisen ær hær o hælsar på så det ær fest-fest-fest inplanerat hela helgen. Jag hade velat hænga med och dansa o shaky-shaka rumpan... :D Men jag orkar i varje fall inte ikvæll, å antagligen inte imorgon heller.
De kommer undra varfør.... eftersmo jag aldrig bangar annars... ;)
Hihi, ni kommer inte berätta för dem eller?
Antagligen inte, Andreas vill berætta før sina førældrar først :)
Mina førældrar vet så jag kan berætta før alla "mina" vænner haha... :D
:):):) Okej!
Jag skulle aldrig våga göra det alla redan, men alla gör ju som de vill...