Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Hm, jo vet att det är en herrgård...
menade bara att jag inte skulle tycka att det kändes lika bra, t ex om man vill ha brudskål utomhus och liknande... men det är JAG! Skulle aldrig dela, haha...
Haha... Men vi skulle inte ens träffas utomhus heller för det är så stort :) Det är stora trädgårdar och grönområden så det räcker och blir över.
Men ex. Adlers, vanlig lokal eller restaurang skulle jag heller aldrig dela.
Men men... sen är det frågan om klänningen... hihi, fet gravid eller fet - nyss-gravid ;) ;) ;) Sicket dilemma vad... ytliga jag :D
Men Gerda, är du gravid nu eller? Annars kan ni väl vänta med barn till efter bröllopet?
Jag vill helst gifta mig först, dels för att göra det "i rätt ordning" (även om det ju inte längre är nåt problem att få barn innan äktenskapet) men framförallt för att det ska vara bara vi på bröllopet o -resan, sen kommer ju allt kretsa kring barnen... *längtar efter barn* :)
Stefans Fästmö
Ja, vi är gravida nu, oplanerat. Annars var barn inskrivna efter att vi fyllt 30 :D
Aha... Grattis då!! :D Gud vad härligt, vi vill oxå har barn... Men vill ta examen o hinna jobba lite först... på ett sätt är det ju bra när det bara händer, annars blir man så planerande o ska försöka få till allt perfekt...
Men som det är då, skulle jag nog (om du är intresserad av vad jag skulle gjort... :)) vänta till efter att barnet var fött, för att inte riskera att gå upp så att klänningen inte passar, kunna ta ett glas champagne, inte riskera att må illa på Dagen osv... Men det är ett svårt beslut!!
kikar in säger GRATTIS Gerda !!!
Grattis Gerda
GRATTIS
till gerda asså ;) blev lite fel där god natt tjejer!
Stefans fästmö
Hi hi... ja, det bar ju våra planer att vænta eftersom det var mkt annat vi ville "hinna med" innan barnen kom :)
Det lutar å andra sidan åt att vi behåller 070707 eftersom det ekonomiskt blir mkt enklare, med tanke på att vi måste flytta till en større lægenhet osv osv. Man får vara anpassningsbar - tænka sig, planeringsfreak som jag ær :D