• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Fru Cinderella

Det brukar ju vara lätt att göra det :)

• Sanasol

Haha, redan gjort! Suttit och läst mail från min smed just, lääängtar efter min riing! :) Verkar som att han hittat en 0,4 princess till mig nu iaf! :D:D

• Lioness *förlovad*

Vad kul Sanasol! Och ja, det är världens lättaste att fastna här inne när man egentligen ska göra nåt annat... *går och hänger tvätt*

• Gerda

Jag sitter och har en knäppo-dag.

Gift innan bebis eller inte... Bröllop med "alla" nästa år eller bra närmaste i år...

Jag trodde att det skulle vara "givet" att SPRINGA till rådhuset så fort det visar plus (planen var ju bebis efter 30+ ;)) Men nu... spelar det allt som oftast ingen roll, vilket förvånar mig mycket :D Men som idag... så vill jag vara gift innan.... *tokstolle*

• Sanasol

Gerda

Förstår att det känns som ett svårt beslut, det är ju er dag, känns det bra att göra den "förhastat"? Inte så att ni inte vet vad ni vill, men kanske missa vissa delar som du ändå hade velat haft? fira med vänner och inte bara närmsta familjen?

Bara några tankar jag tänker...

• Gerda

Äsch! Det blir inte förhastat vilket vi än väljer (eller jag då, då sambon säger att valet är mitt i denna fråga ;))

Jag gör aldrig nåt förhastat och därför är bröllopet för i år redan klart i princip, förutom inköp o bokning av festlokalen ;)

Enklast vore om herrgården har helt fullt de datum vi vill ha (juni-augusti) - då har vi inget val ;)

• Sanasol

Hihi, men de kan klämma in er på ett hörn eller?

• Gerda

Ja! Det är den förfrågan jag har gjort iom att de redan är fullbokade. Men vårt sällskap blir max 16 personer (tror jag) så det blir inga problem att ta oss om de har ett annat sällskap färre än 50!

• Sanasol

Ah, men känns det inte lite trist att "dela" lokalen med ett annat sällskap?

• Gerda

Det är ingen liten lokal utan en väääldigt stor herrgård!

Vi skulle kunna springa runt där och inte märka av varandra bland bibliotek, matsalar, danssalar osv osv :D :D :D Nemas problemas!