Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Noomi
Fy tusan vad dyrt! Jag tränar på IKSU heter det, väldigt stor anläggning, de har typ allt! Har studentkort som betalas via autogiro, tyckte det var dyrt, 300kr per månad... hehe... men vad fel man kan ha ;)
Mannen skulle också få kort där nu genom jobbet, så då ska jag dra med honom också så att vi blir bröllopsfina! ;)
Noomi... det kommer att bli jætte bra :) Då blir det spænnande ring/sten tider før oss alla... vad vi nu kommer fram till.
Hihi, japp! Diamantgalningarna... eller nåt ;)
Dom var ju så söta när jag var där på introduktion också.
- Kom igen nu, inte kan du väl ha fått en sån här bra deal hemma i Sverige? Här får du ju sååå mycket för ett såå bra pris!
-Ehh, ja.... mitt gym hemma ser väl typ likadant ut. Och priset är ju också det samma... fast för ett år då.
:D
Ja fy så dyrt!
Hær betalar sambon 500/månad och lika mkt før mig OM jag trænade. så 1000kr/månad ær lite saftigt... så jag væntar jag med och går med mina gångstavar nu nær våren gør prøvande ryck :D
Hihihi
Noomi förresten;
Fick du någon klarhet hur man skulle göra när man vill försäkra sin ring??
Ja, det blir nog jättebra med stenen. Hittade en med perfekt storlek också som kommer passa jättebra i infattningen så snart blir det inköp! :)
Killen skulle börja göra en version i silver idag så jag har full koll på hur det kommer se ut och så att allt passar perfekt, spännande!
Sanasol- Nej, jag har inte kollat upp det ännu. Men vi ska ta ringarna till Kaplans i sommar för en värdering och sen är det väl bara att skicka in papprena till ett försäkringsbolag. Ska kolla upp det lite bättre när det närmar sig.
Noomi vad spännande, blir det 0,39ct princess eller vad blir det nu i slutänden?
Kul att du får en provversion! Kan du inte ha en rubin eller safir i silverringen... så ær det ett extra smycke før dig ;)