• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Gerda

Noomi

hærligt att han vill prova! Andreas fick lite blodad tand och vill gærna att nån gifter sig snart så att han kan køpa en ny ;) Men jag sa att det nog ær vi på tur isf :D :D :D

• Noomi

Haha, ska han ha en till, men det blev väl ett inköp till firmafesten eller?

Ja, Otto tycker det är grymt kul att klä upp sig lite. Helst hade han nog sytt upp en, men det finns ju redan så fina på marknaden.
    Han får stora skälvan om han ser någon med illasittande kostym på stan, så där är jag inte orolig, han är minst lika mån om att hitta något snyggt till bröllopet... piuu! ;)

• Gerda

Han førstår nog ;) att det inte blir nån ny kostym ænnu, iaf inte førræn han anvænt denna 2 -3 ggr ;) Ha ha

• Noomi

Nej, nån måtta får det ju vara! ;)
    Gerda, Jag har blivit beroende av Jelly Beans! Hittade de i en hälsokostaffär (?!) i helgen o nu är jag fast, guud så gott!

• Gerda

HUR kunde de finnas på hælsokost?!?!?

:D:D:D

vilken tur du har!!!

• lightfish

Gerda
    Hej tjejen! Blidde inget mejl till dig..fick helt otroligt ont i ryggen och mådde apa hela helgen och gör det fortfarande. Var hos en jourläkare i helgen och fick tabletter samt var hos läkaren idag och fick andra tabletter som faktiskt hjälper :D

Jag vet inte om du minns men min kille ville ju överraska mig med ring och det lite romantik men jag är ingen bra person att överraska för jag listar ändå alltid ut det. Så, killen kom nu i helgen och sa att vi köper ringen/ringarna tillsammans och planerar förlovningen tillsammans :) Så nu känns allt lite bättre. Jag har sagt att jag ska ta det lugnare med planeringen, eftersom jag trots allt har ganska mkt i skolan. Nåja, ville bara berätta för att det känns så himla bra att veta...

Hur är det med dig då tjejen?
    Kram

• Gerda

Lightfish!

Roligt med førlovningen! Tror det blir minst lika bra som att han skulle ha øveraskat dig! Vi planerade ju vårt tilslammans iom att vi køpte ringarna tillsammans och øgnade dem i en dag till vi inte kunde hålla oss længre ;)

Inte roligt alls det dær med ryggen :(, vet hur det ær att inte kunna fungera ordentligt. Men ta tabletterna ordentligt så att ryggen verkligen får hjælp!

Allt ær bra med mig, oftast. Fick ett hormonellt utbrott imorse! Fick før mig att jag skulle slænga igen dørren efter mig (urtøntig anledning nu nær jag tænker klart)... (har aldrig gjort det tidigare, tycker att det ær respektløst ).

Men mitt i att jag ska ta i och dræmma igen dørren kommer jag på att jag kan ju klæmma en katt... och så slænger jag inte igen ordentligt och katterna (båda två ) springer ut i trapphuset... dærmed en stressig start på morgonen.

Det blir en låååång 7 månaders om hormonerna ska hålla på ta øver :(

Men annars mår jag utmærkt :D

• Noomi

Jaha, så har man börjat drömma mardrömmar om bröllopet också!

Fy fasen vad jobbigt, drömde att vi hade planerat allt så dåligt så allt fick fixas på själva bröllopsdagen. Det slutade ändå med att gästerna fick stå ute i regnet, käka smörgås till mat och vara utan underhållning, jag hade nämligen glömt att ringa bandet.

Så nu är det jag som kommer ha järnkoll på allt som har med bröllopet att göra!
    Bröllopsklänning - check
    Fotograf - check
    Accessoarer - check
    Skor - check
    Band - check

Om nu bara den där jäkla lokalen kan bli avprickad i påsk så är jag lugn, annars får jag krupp!

• Gerda

Noomi

Ingen fara! Jag tror def att ert brøllop kommer att vara vælplanerad och bli perfekt så som ni vill ha det!

Men listor ær bra, jag ææææælskar listor!

check check ringer fint i mina øron!

• Noomi

Gerda- Oj, då skulle jag nog presentera dig och Otto för varandra! Han är total listnörd, kan inte gå ner på stan om han inte har sin lista i byxfickan.
    Måste erkänna att han har fått över mig lite också, det är ju faktiskt bra att komma hem med rätt saker när man varit och handlat. :)

Tror inte det blir nåt problem med bröllopet. Det är ju de stora sakerna som vi vill ha koll på, som mat osv... resten får flyta på och bli som det blir så inte kvällen känns allt för inrutad.
    Eh, jag är inte så orolig... bara jag inte drömmer något mer, bli sjuukt påverkad av drömmar!