Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
lightfish- tackar!
Skönt att du slipper jobba extra för att du måste, sånt är ju aldrig kul!
Vi tar ju examen till sommaren och förväntas få bra jobb efter det, lite nervöst! Nu skulle det iof ordna sig i alla fall med bröllopet pga sparade pengar, men det är ju aldrig kul att gå arbetslös. Ni får nog ta och hålla lite tummar där också! :)
Men det där med inget solsken lät inget kul, får ta och suga in så mycket som möjligt innan avresa då! :D
Gerda- Kul! Vi ska ut o härja nästa torsdag när vi är hemma i Linköping (kommer vara i Halmstad mesta tiden) med mina kompisar. Är grymt trött på att bara sitta på puben och snacka (eller nej.. det är jag inte, men jag vill ut o dansa också) så det ska bli så kul att få gå ut och svänga loss till den senaste discoskiten! :D
God morgon tjejer!
Igår överaskade sambon mig med Lars Winnerbäck konsert och god mat :) Konserten var sååå bra men nu får jag igen för den sena kvällen.... Så idag är jag hemma syyyyyyk :(
Nån av er också hemma av en eller annan anledning idag? :)
Gerda
Ååh, avis! Älskar Winnerbäck!! :) Jag är alltid hemma, skriver examensuppsats...
Idag kommer min syrra hit, hon är hemma från Skottland där hon pluggar. Jag ska fråga om hon vill vara min tärna! Så kul att se vad hon säger! Pratade med henne häromdan o då hade hon 1000 idéer om hur vi ska pynta lokalen, så hon är iaf väldigt engagerad... Hon frågade om hon kunde få nåt slags hedersuppdrag, jag var tvungen att hålla mig (Vill ju fråga henne face to face!) o sa nåt svävande. Undrar om hon anar nåt, men det verkade inte så... :D hihi!
Jag o sambon ska på winnerbäck i sommar när han spelar på hemmaplan (bor i linköping).
Ska bli hur kul som helst, har inte sett honom lajv heller.
Våran låt är en av hans också :)
:D Det verkar som om alla svenskar i Oslo och en hel del norrmän älskar honom också :D
Stefan Fsätmö
Lycka till när du frågar! Vad roligt att hon själv vill ställa upp med nånting! :)
Cinderella: Alltid kul att se honom i Linkeboda, särskilt när du kommer därifrån! Själv har jag varit på en 7-8 konserter med honom, varav flera i Lkpg, brukade åka dit o se honom med några kompisar som oxå e frälsta. Men i år blir det Trädgårn i Göteborg. Såg honom där förra året o det var jättebra!! Som alltid, kan jag tillägga... :D
Gerda: Ja, hon är ju redan självutnämnd duknings- och pyntnings-samordnare så... ;) Får nästan hålla i henne så hon inte gör för mycket, det är ju ändå sambon o jag som ska gifta oss... ;)
Gerda: Hemma är jag typ "alltid" men jag har ju inte så mycket val. (sjukskriven tyvärr)
_Cinderella_: Du som bor i En av våra få städer som har egen RR-bana, du kör möjligtvis inte motorcykel?
Tofflan
Nej jag tyvärr inte säga att jag utnyttjar denna förmån, eller ens visste om att vi hade någon *skrattar*