Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Ja, det ær de nærmaste som vet, och de skulle få veta ændå om ngt skulle hænda :) Så ser vi på saken.
Jag tror inte på det att det blir "otur" att berætta tidigt, det ær inte dærfør som saker sker.
Mmm, men det är ju olika från par till par.
Vi skulle inte berätta förrän det syntes, så att folk nästan fick fråga. Vi vill nog ha den hemligheten för oss själva, så länge det går... när vi nu blir gravida!
Japp, vi ær alla olika :) Hær blir det dubbelglædje tidigt så længe det går.
De som inte vet nåt ær ju jobb, dær væntar vi men av helt andra skæl.
Är så nervös, ska iväg o prova ringstorlek idag. Så vi vet vilka mått vi ska beställa.
Bara att jag är så nervös över att gå in i en butik o be om det.
Vet inte varför, men har världens ångest över det. Har skjutit upp det länge nu. Men idag måste det bli av. Ska beställa ikväll..
Go for it Cinderella!
:D
Jag jobbar på det :)
Men brukar de säga nej?
Eller ska man linda in det i någon fin lögn om att vi faktiskt är intresserade av deras ringar?
Vissa har børjat ta betalt før att prova storlekar, andra sæger rakt nej. Så det ær væl bara att prova lyckan eller hitta på en liten vitløgn som mina kompisar gjorde.
Vi frågade rakt ut om vi fick prova schalinsringarna och sedan storleken i samband med att vi tittade på ringarna.
vad kan det kosta då?
Cinderella
ingen aning faktiskt, inte alltfør dyrt kan jag tænka mig.
Har vart o provat nu, gick hättebra. Kände mig hur dum som helst. Men det funketerade.
Har dessutom precis skickat iväg beställningen på ringarna. Ska bli hur underbart som helst att få hem dem o äntligen få förlovningsringen på fingret :)