Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Gerda & lightfish
vad är det för annan tråd ni pratade om...? *nyfiken*
Här är tråden.... en ren babbel och larvtråd :D
www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1559852.html
tihi, rolig tråd... ;) Fast jag tycker vi babblar rätt bra här oxå... :D
Hur många gäster har ni tjejer? Vi räknar med ca 80, är det många? Inte för att det spelar nån roll alltså, vi vill ju ha många :D, men jag bara lurar lite på om det räknas som ett stort eller mellan bröllop... 200+ som "snyggtjejen" skulle ha får ju räknas till kategorin JÄTTEstort... :D Då hinner man ju inte ens hälsa på alla, känns det som! :o
:) JAg tror att vi hamnar på +-35 gäster. Det är våra närmaste vänner och familjemedlemmar. 45 inbjudna men jag tror inte att alla släktingar fr USA kan komma.
Som det ser ut nu ligger vår gästlista på 49 personer och så plus oss blir det 51 personer. Fast det kan öka :D Beror ju på vad som händer på vägen :) Dock verkar mina kyrkobokningar alltid gå åt pipsvängen *muttrar nåt* Nåja, har en till plan :)
Vi har inte riktigt funderat på vilka vi ska bjuda (eller inte bjuda...) ännu, men just nu när jag snabbt räknade ihop närmaste släkt och vänner vi umgås med så blir det 86 st. Den siffran lär nog växa har jag på känn... :)
Vad har nu hänt ang. kyrkobokning, lightfish?
Stefans fæstmø
NU har de cosmobride och wedding instyle inne... de nyaste ;) Kom tillbaka till Norge :D
Sjælv ska jag førsøka hålla mig, det ær bara Martha jag eg. vill ha... å så har jag sitket instællt på en massa engelska barnbøcker "jag vill ha" till bebbe ;)
Intressant att höra hur många gäster folk kommer ha, det varierar så mycket! Jag skulle gärna kunna bjuda typ 20 till, men begränsar mig dels av ekonomiska skäl, dels för att min m2b bara har ca 30 han vill bjuda, o om jag då har mer än dubbelt så många blir det så väldigt stor skillnad... Som det är nu räknar vi med 30 från hans o 50 från min sida...
Gerda
Typiskt! :D Men min syster pluggar ju i Skottland, har tänkt be henne köpa nån o skicka mig...
Instyle weddings finns på pressbyrån också - de borde få in dem också de nyaste...
Cosmo o martha har jag bara sett på "special" tidningskiosker.... Presstopp o dyl.
Ang. gæsterna,
Jag har ju stor familj men eftersom de bor i USA kommer alla inte att kunna komma. Av mina 20 kusiner så bjuder jag endast dem som jag væxte upp med och fortfarande har regelbunden kontakt 4st med familjer. Mina andra kusiner træffar jag bara nær jag ær i USA och det ær inte direkt ofta. Alla mostrar och morbrøder bjuder vi naturligtvis, jag ahr bra kontakt med dem alla och de ær ju 6st och så respektive... :D Jag hoppas att så många som møjligt kan komma!
Andreas har mindre slækt och alla bor i Sverige så alla kan komma (antagligen) :D
Ojoj... intressklubben antecknar????
Alltså hur är det med bröllopsaffärer egentligen? Jag vet att man får vänta x antal månader på klänningen. Men hur är det med accessoarer som tiara, slöja, väska, jacka, underkläder m.m
Är de också beställnings varor?