• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • romi

Hej igen.... =)
    Så glad jag blir!! Skönt att se att det är fler som planerar i god tid!! =)
    När gifter du dig Gerda? Blir det i Sverige?? Min M2B är norsk (därför jag bor här..) men vi gifter oss i Sverige maj 2007. Vi har bokat visningar för lokal och prel bokat kyrka...Så får vi se vad det blir!! Så spännande allt det här..

• Stefans fästmö

Gerda

Ja, det får du göra! MS skulle komma till Sverige 18/4, kan ju skilja åt... Fast nu började jag fundera lite, de kostar ju 99 kr! :o Kan jag verkligen köpa tidning för 100 spänn?!? :( Hmm, får bläddra lite o se om de verkar bra... De svenska kostar ju "bara" 59 kr, men efter min lysande teori om att de som är nåt att ha är de som är bröllopsspecial av "vanliga" tidningar, vill jag inte köpa nån mer svensk som bara är bröllopstidning... ;)

• Gerda

Stefans fæstmø

Køp inga andra ;) Den ær SÅ bra :)

• lightfish

Gerda

Mina svärföräldrar är urgulliga! Min kille har mer än en gång hävdat att jag gillar dem mer än jag gillar honom ;) men det är nog 70/30, alltså killen 70 och svärisarna 30 :D

• Gerda

romi

Du har ju gjort de viktiga bokningarna! Har sjælv inte gjort mer æn bojkat festlokal o så en massa funderingar.

Vi gifter oss i Ørebro 070707 som bokningen lyder :) Sambon ær också svensk, han fick jobb hær så jag fick gott følja med... :)

• Stefans fästmö

Gerda

yes, you keep telling me so... ;) :D
    MS är bättre än Instyle alltså, enligt dig? Vad är skillnaden? Såg att MS' cover är täckt av diamanter, iofs inte riktigt det jag helst vill läsa om... Får nog bläddra lite i dem oxå... ;)

• Penny28

lightfish!
    Jag fick ändra kyrka denna sommaren för att det skulle fönsterrenoveras! Undrar just varför sådant måste göras på sommaren??? Vilken kyrka var det för din del?

• Stefans fästmö

lightfish

jobbigt att du inte får boka (men ingen annan får ju heller, så det är kanske ingen egentlig fara? ), men kul med så gulliga svärisar! Mina är oxå jättegulliga, fast inte så engagerade i bröllopet (än). De är ännu segare i starten än min m2b... Ser varifrån han fått det... ;)

• Gerda

Hehe... du kanske ska blæddra ja ;)

MS har mer dekorationsartiklar och inspiration utøver klænningar osv. Långa fina reportage och mkt bilder på detaljer!

Jag gillar dekorationer, maten osv mkt mer æn de andra brøllopsdelarna... :)

• lightfish

Penny28

Det var Tyresö kyrka. Det är kyrkan som jag döptes i så det hade varit lite kul!

Stefans fästmö
    Jag vet att ingen annan heller får boka men ändå, det är nog så stress att hålla reda på allt. Så nu har jag fått två nya hålltider, i sommar för ena kyrkan och i höst för den andra.