Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Gerda
Jo då ska definitivt tupera o spraya mera.. men nu bara testade jag inför i morgon. Kände inte för o överdriva i dag :)
Har några röda slingor jag tänke sätta i. Men det är svårt på den rosa fronten.
Hej tjejer!
Hoppar in en sväng för det är ju såå svårt att hålla sig härifrån! :D
Har bara tre futtiga dagar kvar i Sverige innan det bär av till blod, svett och tårar igen = examensprojektet.
Glada nyheter är i alla fall att vi har hittat lokal! Jättefint ställe som ser riktigt ståndsmässigt ut, ska lägga ut bilder när jag kommer hem nästa vecka.
Ska prata med en av killarna i bandet ikväll också, hoppas på att det blir bokning där också.
För övrigt kan jag berätta att jag köpte en svensk bröllopstidning igår för första gången i mitt liv. Vilken jädra smörja!
Ok, så hemskt kanske det inte var, men artiklarna var töntiga (och extremt korta), typograferingen var hemsk... luckor och stavfel överallt, sen stod det nån stans att alla flickor ju drömmer om att vara prinsessor och gifta sig i kyrkan, oj oj oj.
Längtar till på måndag då jag med största sannolikhet kommer köpa mina älskade brittiska bröllopstidningar redan på flygplatsen!
Hoppas allt är bra med er!
ps.. Cinderella, du såg ju skitgrym ut!!
... kan ju kanske berätta att det var Bröllopsmagasinet jag köpte, de andra skippar jag nog helt för de var ju abnormt tunna.
Noomi!
Så trevligt med ett inhopp!!! Härligt att höra om lokalen, du får berätta mer sen!!!
:D :D :D
Noomi
Tack
Men jag saknar ju er tjejer!! :D
Klart jag var tvungen att titta in, är ensam hemma just nu så då passar jag på!
Känns grymt skönt att ha lokalen avklarad! Kostar oss 2500 från fredag till söndag, så det är ju inte illa. Sen ligger den väldigt bra också, känns som man är ute på landet fast det egentligen är ganska centralt.
Själva då? Är det något världsomvälvande som hänt sen sist?
Hihi, inte bröllopsvägen för oss i Oslo iaf :) Men vi har fått lägenheten vi ville ha... Åtta andra tackade också ja... men vi fick den! Tjo hoooo!
Nu ska vi sätta oss ner och räkna pengar :(
Nja, inte överdrivet. Min mor har erbjudit sig att betala för buffén samt skjutsa runt oss på kolla på lokal. Vart överlycklig då ekonomin inte är särskilt stor och vi saknar bil o körkort.
Gerda - Grattis! Hur stor är den då? Antar att den funkar nu när ni behöver lite extra svängrum eller? ;)
Själv har jag blivit angripen av någon mystisk bebissjuka. Killens bästa kompis har en halvårsbebis som är så grymt charmig att man smäller av. Den jäkeln har fått mig att fundera på om det inte vore dags snart trots allt.
Men icke, jag ska ta avstånd från sådant i minst tre år till (har man blivit så jäkla gammal att man bara har några futtiga år på sig?) och då har ju bebisen vuxit till sig, hamnat i nån trotsålder och är inte alls lika söt längre... så då kanske jag klarar ett tag till. :)
Vi borde också räkna pengar, har ingen aning om vad allt kommer sluta på.. haha!
Noomi
Ja, den blir mindre än den vi har nu! 60kvm men stor i oslo-mått mätt ;)
Viktigast är barnrummet då så klart.