Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
bor i Nordvästra skåne
Jag 26, han 31, vi gifter oss i Kungsbacka 4 augusti 07.
26 år, bor i Oslo och gifter oss i Örbero :)
Cinderella
Nä det är svårt... Vet ni inte alls vad för slags lokal ni vill ha, eller? Vi bestämde oss rätt snabbt för bygdegård o då fanns inte så många att välja på, nästan skönt... ;)
Ganska blandat :)
Jag är 22 och min sambo 23. Vi bor o gifter oss i Linköping den 19 maj 2007. O förlovar oss om 12 dagar :)
Stefans fästmö
Jo vi tror att vi har ett hum om vilken lokal vi vill ha. Är nog mest nervös för att den inte kommer stämma med mina förväntningar när vi kollar på den om en vecka.
Cinderella
ok, jag det förstår jag... Vad för lokal är det?
Jag är 28 och min blivande 32 när vi gifter oss. våra barn kommer att vara 4 år resp 2 år (minus 4 dagar:) ). Vi bor nordväst om göteborg
helmina
Jag bor i nordöstra Gbg, närmare bestämt Angered! Vad bor ni? Kul med en göteborgsbrud till! Ska ni gifta er i Gbg? Vi gifter oss i Kungsbacka, jag kommer därifrån.
Jag är 27 år, min kille är också -78. Är uppväxt i Roslagen, men bott i Norge nu i 2 år snart...(tiden går snabbt). Min kille är norsk så det är därför vi bor här. Vi gifter oss i stockholmsområdet den 19.05.2007.
Gerda: jag får gratulera till lägenheten. Själv bor jag ganska nära majorstuen =) det är superfint vid frognerparken förresten, perfekt att trilla barnvagnen där till våren och sommaren.
Noomi: bor du också i Oslo??