Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Hej hej tjejer!
:) Vi kommer köra ett något mindre lyxigt bröllop än det vi först planerat, men o vad bra det känns att vi pratat igenom detta.
Sitter och suktar efter Rembo, blir nog en sån för mig... sen försöker jag bestämma mig om ringen... hihi, ska eventuellt ta en större sten, men blev osäker nu när smeden sa två olika priser för samma sten... hehe, men har mailat nu och frågat vilket osm gäller!!
haha... nu har bollar satts i rullning på olika håll i tråden igen!
:D :D :D
Egentligen borde jag sluta med BT tror faktiskt att jag blev lite sjuk i huvudet av det. Haha, man nu är jag ju tillbaka till det normala igen, så kanske kan jag fortsätta att vara en icke-bridezilla? hahaha
hallå alla systrar
Vi ska snart beställa förlovingsringarna. Ska bli hur underbart som helst, bara 37 dagar kvar nu :)
Sen ska vi börja kolla på lokaler i maj också. Vill se dem i samma årstid som vi gifter oss.
once a bridezilla - always a bridezilla
:D :D :D
Beror væl bara på hur galen galenskapen blir ;)
Haha, jadu nu blir det väl dyr designad men råååfräck klänning och dyrgrip till ring ;)
I övrigt kommer vi ha världens bästa fest, utan att den kostar 1000kr per person. Vi kommer ändå ha champagne, trerätters, gott vin, tårta, avec... ja allt som hör till ett bröllop!!! :D:D:D:D
Herregud, vad man längtar egentligen!!
hihi, bra att du ær nøjd! Det ær ju meningen!
Hihi, mannen då? ;)
haha... det ær din gubbe det... litar på att han också ær nøjd?! ;)
Han är ju nöjd bara jag säger ja, hehehe! Säger han iaf, men han har ganska mycket att tycka om bröllopet i stort med. Han tycker det är viktigt med ringen och fotona precis som jag! :D:D:D