Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Nu finns det en dålig bild på bukettet i min grupp, inte enklt att stressad scanna en bild från ett mittuppslag inte... :D Nu ska jag rusa iväg och fixa mat och sen till bygget och slipa väggar några timmar.
Adressen är groups.msn.com/Lionessasgrupp/blommor.msnw Den första bilden "bukett" är det.
Häftig o vacker bukett Lioness! Vilken tidning var det?
lioness!
Jätte fint bukett, har du tänkt dem färgerna också?
Lioness *förlovad*
Haha...jag och syrran satt och kolla i samma tidning idag och hon sa"...åh så fin!!!" Så, jag håller med: den är verkligen jättefin den där buketten :)
Jaa, inte sant? :) Den finns i senaste (? nr 1 2006) Allt om bröllop. Jag är helt förälskad i den buketten, hade nog tänkt mig rosor förut också, men hade ingen aning om färger och form eller sånt. Men nu vet jag! :D Tidigare har jag tittat på buketter i en färg, men jagtycker det var väldigt snyggt att blanda olika färger.
Lioness:
Jag instämmer i kören: Verkligen jättefin bukett!
jättefin bukett!
Linoess - den buketten ska jag också ha! Eller vill ha iallafall. Den kommer att matcha min klänning superbra, då den går i ivory och vinrött.
Bra val
Dalabrud-07, har du bild på din klänning nånstans? :D
Lioness - inte än. Men den är ivory med ett vinrödd band framtill över bysten, längst upp liksom, sen fortsätter det ut på släpet som även har vinröda broderier.
Hoppas att du fattar