Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Jaa... Jag tror jag har sett en sådan klänning som du beskriver nånstans. Vilket märke är det? Eller ska du låta sy upp den?
Gerda- Vadan din fråga om Tunisien? Har du nåt på G? :)
Nu ska vi till London på en heldagstur. Zoo, Camden Market, shopping, ögonbrynsplock på Selfridges (gratiskupong från bröllopstidning) och teater ikväll, skoj!
MSN Noomi, msn... :D Senare ikvæll!
:D :D :D :D
Vilken skoj dag du får! Sjælv så ær det jobb o slit, sen kanske kanske till en outlet sale på en jætte fin butik enligt rykte... har aldrig varit dær, men sambons jobbkamrat bjød mig på deras shopping o tjejkvæll. Allt ær tighty tajt...
Gerda- Kommer inte hem förrens vid midnatt nångång... men vi får höras imorgon!! :D
God förmiddag tjejer :) Sitter hemma idag istället för att sitta i skolan och plågas av min rygg!
Blidde ingen shopping för mig igår :( Jag var tydligen inte en 38 enligt Zara..(vet att jag är det) Morr....
lightfish :( styrkekram till dig, ligg och ta det lugnt o take care!
Noomi,
natt natt!
Gerda
Tack tjejen :) Tänker göra det, behövde bara mejla läraren och säga att jag inte kommer idag. Hur är det med dig i det stora hela? :) Tänkte att jag skulle mejla dig sen!
KRAM
lightfish
ganska ok, jobbet går inte att gøra nåt åt. Tror sambon åker på influensan snart så jag ær lite orolig, vill inte vara borta fr jobbet då jag inte har rætt till sjukdagar.
Men annars ær allt bara bra om æn rørigt :D