• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • Pumpkin

lillithsmamma:

Precis Fast samtidigt blir man så frustrerad för att det är så långt kvar tills den dagen man får stå där och vara vacker och lycklig och tillsammans med hela familjen och alla som betyder nått

• lillithsmamma

ja :) riktigt längtar vill att 2008 ska vara nu . ni andra era klänningar är med vackra.

June20 vad är save the date ? känner mig lite um som inte har en anning .

• Pumpkin

lillithsmamma:

Många skickar ut "save the date"-mejl/sms/kort innan det är dags för inbjudningskorten. Detta för att folk inte ska planera in något det datumet, t ex om man gifter sig i semestertider eller så

• lillithsmamma

aha ok förstår då kan jag svara det ska vi inte skicka ut :)

• June20

Vi hade ifs tänkt o ringa upp folk o nämna att de ska boka upp denna helg för GBGs resa :D men som sagt gör det nog i Januari så det är lite mera än 6mån innan. Jag tror nog de flesta kan komma...ialf dem viktigaste...min bästa vännina kommer antagligen vid den tidpunkten bo i Spanien igen och det är bra om hon o hennes färstman kan hinna spara ihop till flyggblijetter, hotel OCH kläder i tid.....fasen kom på om hon är där nere kan hon säkert hitta värdens vackraste tärnklänning för ingenting nästan! De har rätt bra priser på en del saker där nere...blev jag shoppingsugen också :( *suck*

• lillithsmamma

:) då borde du be henne köpa med tärnklänningar till dig :)

• June20

lillithsmamma :
    hon är den som ska vara tärnanan hehe...
    jag blev bara så sugen på att shoppa vad som helst men mest kläder överhuvudtaget för ja har inte köpt kläder på jätte länge!

• CmD

Hittade min drömklänning i Amelia brud häromdagen. Men ibland känns det som det är 100 år tills det är dags, och då känns det som någon nämnde lite löjligt att titta ut kläder mm.

Har i övrigt tänkt att ha färgtema silver/blått.

Vi har också tänkt på save the date eftersom alla gästerna behöver resa.

Förlovninsringarna är redan klara.
    www.tcol.se/ Fantasy K622/4
    Drömvigselringen är Signo B031 eller liknande. Dvs en rödguldsring med hjärta.

• Pumpkin

CmD:

Vilken av klänningarna var det du föll för?

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler