• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • lillithsmamma

hur gamla är ni + blivande vart nyfiken på vilka ni är som är med i denna tråd :)
    jag kan börja berätta lite själv om mig är 25 nu men blivit 28 då vi gifter oss lika så för fästmannen.
    har en biologisk dotter bonus dotter och en gemensam son . bor i en liten lägenhet med katt ännu så länge men förhoppningsvis kanske flyttar till hus eller radhus senare när den är funnen. ja det var lite om mig
    kram alla

• lillithsmamma

:) det blir nog så när man ser massor av folk för 07 och i år :)

• Pumpkin

Ja, vi är 21 och 26 men kommer att vara 23(nästan 24) och 29 när vi gifter oss Vi bor i en tvåa i centrala Skellefteå tillsammans med våra två kisseungar Hus och barn kommer efter bröllopet

• Looove

Jag är 23 och min blivande 25. Vi bor i en 2:a i Stockholms innerstad. Jag pluggar nu är klar vt 07. Inga barn ännu (men kanske efter bröllopsnatten;))

• lillithsmamma

då är jag äldst på denna tråd verkar det som ännu så länge :)

• June20

Är 26 och han 27 så blir 28 o 29 då :)
    Han studerar i ett år till o slutar då vt07, det är en av anledningarna att vi måste vänta...förutom spara pengar då. Annars kanske vi hade blivit 2007 brudpar?!

Bor i en liten 1a i GBG och har inga söta små kissar för han e alldeles för allergisk o jag lite också fast både han o jag saknar att ha dem...börjar fundera om det är visa raser som vi inte tål :/*suck* Men vill inte ha djur just nu ifall vi får infall o åka iväg utomlands, sista minuten o dylikt, och vi har ingen här som kan ta hand om dem då. Kanske ska hund istl :)
    Hus el större lägenhet samt barn får komma efter bröllopet...hade tänkt fundera närmare på barn vid 30-35 så vi kan ordna upp stabil ekonomi efter bröllopet :) bättre för barnet/en också.
    kram

• Helmborn2B

Jag är 21 och han 26, vi är 24 och 29 när vi gifter oss den 2/8 2008.
    Bor i ett radhus i Lerum utanför Göteborg och vi ska bli med chihuahua om ett tag. Tanken är väl att vi ska bygga hus när vi båda känner oss redo att orka och hinna ta hand om en villa.

Hur många är det som är förlovade redan?
    Vi förlovade oss den 11/2 i år.

• MrsNyberg2B

Tack för välkomnandet..

Jag kanske är äldst då. Blir 27 i år (när gick de åren?????) och min blivande är 32, så vi blir 28 - 1 vecka och 34 på dagen B (som är min blivandes födelsedag för övrigt).

Just nu så bor vi på skilda håll, då jag pluggar (verkligen tradigt - dock bra med många lov under våren - m2b är lärare), men vi kommer förmodligen inte göra det mer än tre månader till (max), då jag ska byta studieort. Vi planerar att förflytta oss till närheten av Stockholm, det var där vi träffades och m2b kommer ifrån E-tuna, så det är väl maxavståndet från sthlm... :-P

Verkar finnas en och annan kattägare här, vi har också en, Krakel som är ett år ungefär och just nu ute på äventyr - jag tror jämt att hon har blivit överkörd så fort hon är borta i mer än fem minuter, man undrar ju hur det blir när det kommer små kottar...

Roligt att vi är en bunt iaf, tycker jag.. Framförhållning är ju viktigt!!! :D

• Pumpkin

Vi är inte ringförlovade än, men förlovad är man ju när man bestämt sig för bröllop va det någon som sa M2B vill ta hand om det där med ringar och frieri på egen hand, så jag bara väntar och väntar jag

• Pumpkin

MrsNyberg2B:

Framförhållning är JÄTTEviktigt

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler