2008 sommar bröllop fler
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
Hittade en till klänning att dreggla över www.tradera.com/auction/aid_24530030
www.sinceritybridal.com/eu_en/collection.php&totlines=-1&disc=
Glömde ju skriva oxå ... Den första klänningen på raden är en av mina favoriter!
Även den sista på den här sidan, vore inte helt fel:
www.sinceritybridal.com/eu_en/collection.php&totlines=-1&disc=
Ms Nordqvist:
Vilken snygg klänning (den på Tradera)! Du har ingen aning om vilken originalklänning det kan vara?
vi har inte bokat något alls än...får nog göra det senare i år el nästa år om man nu ska ha just DEN lokalen etc...vi vill ju ha bröllopet just i Juli o kan ju vara en hel del då.
Jag hittade den perfekta klänningen men har ritat om den, jag tog bort halterneck och satte dit en riktig korsett med snörning i ryggen samt en spetts hängandes vid bystkanten men ändå orginal idén är denna(ska def ha sådan kjol som svänger ut) :
www.ramonadesign.se
Ateliér Diagonal 2005 nr417
(man kunde tydligen inte klistra in bildadress på den) :/
vi tänkte föresten skicka ut "save the date" kanske mera än 6mån innan för att folk inte ska åka bort/utomlands just den dagen.
Kanske i Januari om vi har bröllopet i Juli?! :)
Looove:
Har ingen aning. Är bara helt förälskad Satt och kollade igenom typ alla klänningar på Tradera igår - jättefina till hur bra pris som helst! Kunde ha köpt flera stycken
MsNordqvist visst är det svårt att hitta nått som känns rätt.
jag har funnit en som känns rätt ska sedan beställa det är en kopia på en ms
cgi.ebay.com/WG0504-OLYMPIA-SHAROI-WEDDING-GOWN-SIZE-2-30-CUSTOM_W0QQitemZ8234510671QQcategoryZ63851QQtcZphotoQQcmdZViewItem
detta är den min kärlek ;)
lillithsmamma:
Den var verkligen vacker!
Den klänning jag länkat till först i den här tråden, den som blev Årets Klänning 2005, det är min kärlek. Men det finns mycket annat fint ändå Tur att det är ett tag kvar trots allt
ja det känns tur för då kan man planera så det blir så som man vill ha :)