• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • Looove

Ms Nordqvist:

Vilken snygg klänning (den på Tradera)! Du har ingen aning om vilken originalklänning det kan vara?

• June20

vi har inte bokat något alls än...får nog göra det senare i år el nästa år om man nu ska ha just DEN lokalen etc...vi vill ju ha bröllopet just i Juli o kan ju vara en hel del då.

Jag hittade den perfekta klänningen men har ritat om den, jag tog bort halterneck och satte dit en riktig korsett med snörning i ryggen samt en spetts hängandes vid bystkanten men ändå orginal idén är denna(ska def ha sådan kjol som svänger ut) :
    www.ramonadesign.se
    Ateliér Diagonal 2005 nr417
    (man kunde tydligen inte klistra in bildadress på den) :/

• June20

vi tänkte föresten skicka ut "save the date" kanske mera än 6mån innan för att folk inte ska åka bort/utomlands just den dagen.
    Kanske i Januari om vi har bröllopet i Juli?! :)

• Pumpkin

Looove:

Har ingen aning. Är bara helt förälskad Satt och kollade igenom typ alla klänningar på Tradera igår - jättefina till hur bra pris som helst! Kunde ha köpt flera stycken

• Pumpkin

lillithsmamma:

Den var verkligen vacker!

Den klänning jag länkat till först i den här tråden, den som blev Årets Klänning 2005, det är min kärlek. Men det finns mycket annat fint ändå Tur att det är ett tag kvar trots allt

• lillithsmamma

ja det känns tur för då kan man planera så det blir så som man vill ha :)

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler