2008 sommar bröllop fler
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
hihi, och vi får klagomål för att vi planerar tidigt för 2007! Roligt tjejer att ni är igång redan, vad tycker era karlar om det?
Sanasol: Min sambo låter mig hållas, han märker hur uppspelt jag blir Och han vill ju också gifta sig då, så han tycker nog bara att det är bra att jag kollar runt lite redan nu
Hihi, roligt! Rätt skönt att inse att man inte vi är så galna då, jag och min karl som planerar nu för 2007. ;)
Sanasol: Det är ju inte galet, det är ju bara ett år bort! Dom flesta jag känner har börjat planera 12-18 månader innan den stora dagen. När ska ni gifta er?
min fästman låter mig hållas han vet att jag är tokig i bröllops och sådant och så vet han med att jag tycker detta är kul :)
Vi gifter oss den 7 juli 07. Lokal, kyrka och foto är bokat!! :D
sanasol gratis det är ju bra det :)
ÄNTLIGEN!!
Jag har länge tänkt starta denna tråden själv... härligt att höra flera som vågar planera i tid... =) HIHI
Vi gifter oss i juli 2008 och jag är mitt uppe i planeringen har kommit ganksa långt och har flera gånger redan nått paniken,,, hur ska man hinna.... HAHAHA jag vet att det är låångt kvar men när man börjar så känns det så nära!
JAg längtar verkligen jätte mycket tills man får stå där med sin älskade framför nära och kära och lova varandra evig trohet... hihi
Hur långt har ni kommit i er planering??
Hej allihopa!
Kul att se att det är fler än en själv som redan planerar! Jag och min fästman gifter oss 2 Augusti 2008 och planeringen är i full gång. Vi har bestämt lokal men inte bokat den än, och nu ska jag sätta igång med en scrapbook med inspriation och bilder efter "ämne" tex dukning, klänning osv.
Hur långt har ni andra kommit och när ska ni boka er tilltänkta lokal?
Jag har inte kommit så värst långt PRAKTISKT, men väldigt långt TEORETISKT Färgtema bestämt, har funderat på utformningen av inbjudan, vigselprogram och tackkort. Vigselplats bestämd och lokalfunderingar pågår