2008 sommar bröllop fler
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
CmD:
Den är vacker
Synd bara att den inte sitter klockrent på modellen, då skulle den vara ännu vackrare!
Sant och det finns inget som säger att den skulle sitta vackrare påmig. Men jag gillar den ändå. MAn kan ju alltid ha en bild på ett ungefär. Lättare att sålla bort andra klänningar då.
CmD:
Fast klänningen får ju sys in för att passa dig, så nog skulle det se mycket finare ut
Och som sagt, det är bra att ha nått hum om vad man gillar, så man inte tittar på ALLT
Det är nästan så jag önskar att det var imorgon. Fast ändå inte, inget är ju fixat. Men kan tänka mig in i den känslan, den härliga nervositeten.
CmD:
Samma här! Å ena sidan känns det skönt att det är mycket tid kvar att planera, men å andra sidan så längtar man ju så mycket och önskar att det var imorgon!
Här kommer jag och tränger mig på efter tips från Ms Nordqvist om att ni finns här åxå!!! Roligt att slippa känna sig helt ensam i planeringen...
Vi ska gifta oss den 14/6 2008. Jag lääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääängtar. Samtidigt tycker jag att det bra att det dröjer ett tag, så man får njuta av att bara vara, och inte stressa... Tänker mig att det nog blir stressigt ändå, tids nog. Dessutom ska jag plugga ett år till, så då har man ytterligare ett år att skapa en budget...
Hittills har vi tänkt ut plats - bryggan vid min blivandes familjestuga, med utsikt över mälaren, min kusin som präst och fest någonstans som inte är helt svårt att ta sig till... Jag funderar på om jag ska ha en blomkrans (för det är ju fint) och hurdana blommor man ska ha i så fall, så de håller, eller, om jag ska ha en uppsättning... Just nu har jag tänkt spara håret så det blir långt, man får väl se om man står ut...
MrsNyberg2B:
Jag studerar också, tar examen i juni 2008. Vi bor i bostadsrättslägenhet nu, så vi ska sälja den om två år, dels för att finansiera bröllopet. Då har vi hunnit betala av lånet på lägenheten så vi kan gå med största möjliga vinstmarginal och får massa pengar att lägga på bröllopet Självklart kommer inte allt gå till bröllopet, utan en del kommer vi lägga undan till huspenning
MrsNyberg2B:
Välkommen till tråden förresten
alla som vill kan tränga sig in i denna tråd välkommen :) trode från en början jag var ensam på bt att börja med planering för 08 ;)
lillithsmamma:
Hehe, det trodde jag att jag skulle vara när jag signade in