2008 sommar bröllop fler
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
Jag och min M2B planerar lite löst bröllop februari 2008 och jag tycker det är jättekul att det äntligen kommit en 2008 tråd
tycker det med är kul att det kommer hit folk till 2008 tråden att jag inte var ensam känns bra det :)
Chokladtårtan och CmD vad för vigsel blir det tror ni ?
Vi har tänkt oss vinterbröllop i Sälen. Vi är bägge skidfantaster och sedan vi började umgås 1999 har vi gjort en årlig resa till Sälen. Har dessutom alltid drömt om vinterbröllop med vita stövlar och vacker kappa. Så det ser ut att gå i uppfyllese...
CmD låter vackert det :)
vad för ringar har ni tänkt er ? prisklass guld eller annat? vilket tema på bröllopet ska de vara? Vad för slags klänning ska ni ha färg ,axelbandslös eller annat ?
lillithsmamma:
Vi ska ha vitguldsringar, både förlovnings- och vigselringar. Vet inte hur det blir med stenar i förlovningsringen eftersom m2b vill göra det riktiga frieriet till en överraskning för mig. Så han får bestämma Men i vigselringen ska jag ha stenar i alla fall! Något i den här stilen kanske www.juvelsalongen.com/img/products/92b-l.jpg
Klänningen blir nog axelbandslös liknande den här www.sodrahogtidsklader.se/Arets%20klanning%202005%20Aspera.htm
www.sodrahogtidsklader.se/Arets%20klanning%202005%20Aspera.htm
Äsch... Kopiera adressen och klistra in i ett nytt fönster så funkar det
MsNordqvist verkligen vackra både ring och klänning :)
Hej hej! Har aldrig vågat skriva förr eftersom det är sååå lång tid kvar så det kändes lite dumt. Men nu när ni startat en tråd så måste jag ju... Vi planerar ev till sommaren 2008, kanske vill ha ett vinterbröllop och då blir det inte förrän 2009. Men jag hänger lite här ändå!
Vi har väl inte planerat så mycket än, mest jag (bruden) som har en plan över hur jag vill att det ska se ut, klänning, blommor, färgtema, ringar mm. Har en liten bröllopsmapp på datorn där jag klipper in bilder, tips mm som jag bl.a hittar här på BT.