• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • lillithsmamma

inga antar jag .

• Froggys

Hej!

Kul att det är fler än jag som har letat sig in här på BT så här långt innan. När och var har du tänkt dig ditt bröllop?

• Utpala

Ingenting är bestämt här men mycket troligt att det blir sommaren 2008! :)

Är officiellt inte ens förlovade (trots att vi nog är det tekniskt), men inne på sommarbröllop och året 2008! :)

• Zenobia

Ni kan vara lugn, jag är längre fram i planerna. Bröllop 09 =) hehe

• lillithsmamma

hihi hejsan såg att några fler hittat hit :) vi har diskuterat sommaren 2008 augusti troligtvis i norgie :) ni då ?

• Pumpkin

Vi har också tänkt oss sommarbröllop 2008. Känns som att det är evigheter dit! När tänker ni börja planera på riktigt? Vi har börjat lite smått med gästlista, men annars är det ju rätt svårt att börja redan...

• lillithsmamma

kommer nog börja plera mera i början av nästa år .

• Froggys

Vi har tänkt oss någon gång i juni för att det ska passa för utlandsgäster och deras semestar.
    Vi har också börjat titta på olika lokaler/restauranger. Vad jag har förstått gäller det att boka ganska tidigt här i Stockholm.

lillithsmamma; hur kommer det sig att ni ska vara i Norgie

• Pumpkin

lillithsmamma: Som jag hade tänkt då. Men det känns som att det är sååå långt bort!

• lillithsmamma

är vackert där :) och så har fästmannens föräldrar gift sig där, vill ha ett litet hemligt bröllop och så känner han till landet mera då han och föräldrarna brukade åka dit och vandra :)

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler