2008 sommar bröllop fler
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
MsNordqvist:
Så du läser till journalist!
Jag är också innan mediebranschen, driver och är chefredaktör på ett livsstilsmagasin som ges ut i Göteborg.
Vilken "gren" vill du jobba inom när du läst färdigt?
Snitte:
Vi ska ha öppen bar där vi bjuder på drickat. Kostar en del men vi tyckte det var värt det.
Hej
Msnordqvist: ja det är klart det kan man ju ha, vad kommer ni ha i den då? öl, cider och vin eller mer avancerat?
alla: ska ni skåla i något i början av festen eller "hugger ni in" på maten direkt ;) har inte bestämt mig där heller... :)
Helmborn2B:
Åh, häftigt, en kollega!
Vad är det för tidning du är chefredaktör för? Sambon har bott nåra år i GBG så han kanske har koll på vad det är för nått
Jag vill helt klart jobba som skrivande journalist när jag är klar, inget annat känns särskilt lockande. Gärna sport- /resejournalist i dagstidning eller jobba för något, precis som du, livsstilsmagasin. Vore skoj
snitte:
Det kommer nog finnas nåra bestämda drinkar, öl, cider och vin skulle jag tippa på. Drinkarna kanske vi får se hur det blir mer
Vi ska ha brudskål när vi anländer till lokalen, antingen Asti Cinzano eller bål. Bål är alltid mumsigt
Ja det är klart det är det ju :) och då kan man ju ha lite roliga frukter och så också... eller nåt gulligt i gästernas glas... :)
snitte:
På min morbrors bröllop i somras va det bål till brudskålen. Den bålen var nästan som en fruktsallad med jordgubbar och äpplen och sånt gott i Känns lite mer somrigt än vanligt mousserande vin, så det blir nog bål för oss känner jag nu
MsNordqvist:
Vi har bara funnits i drygt ett år, Jet Set Magazine heter den. Har kommit att bli min lilla bebis, blir ju så när man bygger upp något från grunden. Men jag rekommenderar verkligen branschen, det händer alltid någonting nytt!
Helmborn2B:
Hur går det för er då? Måste vara spännande att bygga upp något sådär från grunden
Jo, det verkar vara en spännande bransch och jag älskar att skriva, så jag längtar efter att komma ut i arbetslivet! Synd bara att det är så ont om jobb Hoppas att våra lärare hade rätt i att många kommer att gå i pension dom närmsta åren så att det blir mer jobb tillgängliga för oss nya
oooh nu är det ju melodifestivalen...!!
man blir så lätt fast här jue... :D
syns sen!!