• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • Pumpkin

lillithsmamma:

Jag vill ha lite uppsatt med ändå ganska mycket hängande. Gärna med blommor och/eller pärlor i håret.
    Har dock inte kollat upp priser och så, men jag vet nog vilken salong jag kommer gå till. OM jag överhuvudtaget går till salong, har faktiskt en moster som är bra både på hår och smink, så jag kanske utnyttjar det

• Snitte- 5/7-2008

Hejsan... jag har inte avslöjat för min blivande tärna att vi har bestämt datum än... :D ska göra det efter min m2bs "riktiga" frieri.. =)

Frisyren är nästan helt bestämd.. ska ha halvt uppsatt med en slöja inbakad och en tiara (som jag redan köpt.. :))

Sminket kommer jag göra själv, jobbar med smink och hår själv så jag är lite kräsen så med andras syn på hur jag ska sminka mig... :)

• Pumpkin

snitte:

Jag kan inte hålla sånt hemligt för min bästa väninna, hon vill vara med och planera och jag älskar att ha nån nära att prata med

Var jobbar du nånstans?

• lillithsmamma

snitte har du bild på din frisyr vill nämligen med ha halvt uppsatt med slöja och tiara fast kunna ta av slöja fort sedan :)

• Snitte- 5/7-2008

Hej försökte länka men kunde inte... jag kan maila om du vill?
    Det är lite olika de flesta är frisyrer som jag har gjort själv på vänninor och så men du kanske kan plocka ideér.. :)

• Snitte- 5/7-2008

Msnordqvist:
    varsågod nu ska du ha fått bilderna... du märker nog vilka jag gjort och inte i bildkvalite... =)

• Pumpkin

Åh vilka tjusiga bilder!

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler