• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • lillithsmamma

MsNordqvist aha då förstår jag :D

• Snitte- 5/7-2008

Hejsan tjejer!
    nu har jag kollat klart på dumburken... ;)
    jag har redan köpt en jättefin korsett som jag tänte ha under min klänning.. men ska väl hitta ett par fina matchande trosor till så småning om...

Ett tips som jag fick på det här tv programmet "bröllopsfeber" var att man skulle ha redo fler par trosor under dagen... =) kanske ha bekväma boxer under hela dagen och vill man ha snygga string kan man byta om till det inför bröllopsnatten istället...

• Pumpkin

snitte:

Det var ju ett jättebra tips! Fast jag tycker nog string är lika sköna som boxers faktiskt, kanske jag som är lite konstig

• Snitte- 5/7-2008

Nej då det beror nog bara på vad man är van... jag använder både och men har inte bestämt om jag ska ha snygga spetstrosor som boxer eller string till bröllopsnatten än... men det är ju itne panik med att bestämma det än... .D

• Pumpkin

snitte:

Nej, ingen panik än direkt

• Pumpkin

Ingen panik med nånting egentligen, men ändå sitter man här varenda dag!

• lillithsmamma

nä ingen panik men man vill få allt färdigt för då iallafall jag tycker det känns mera verkligt och närmare än vad det igentligen är :)

• lillithsmamma

har ni tänkt ut någon frisyr ni helst vill ha på bröllopet och var görs den och hur mycket kommer den gå på ca inklusive sminket?

• Pumpkin

lillithsmamma:

Ja, man märker det när man pratar med andra. För mig är det jätteverkligt, medan andra reagerar med "Ja men det är ju faktiskt 2,5 år kvar!".
    Förutom mormor och blivande tärna då

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler