2008 sommar bröllop fler
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
MsNordqvist la in dig med på min msn :)
gör som ni andra ni som vill lägga in mig på eran msn kan adda mig på wendel80@hotmail.com
aaaaaahhhh!!! jag dör, finalen är alldeles för spännande!
kom igen nu sverige!!!!
ok här e min med då :)Flamingjune20@hotmail.com
Herregud vilken pärs med hockeyn! Både jag och fästmanen stod och skrek i soffan de sista minuterna, är alldeles slut båda två...
Var på bröllopsmässan i Göteborg på förmiddagen, blev lite besviken faktiskt. Det var i och för sig inte så bra förra året heller men man hade ju hoppats att de skärpt sig.
Det enda som var någorlunda var en utstyrsel till gubben min.
Här har ni min msn camillasjostrand@hotmail.com, vill ju också vara med och prata.
Helmborn2B:
Själv sprang jag ut ur rummet varje gång Finland fick powerplay i sista perioden. Sen stod jag där i slutsekundrarna med tårar i ögonen
MsNordqvist:
Ja man vågade ju knappt titta, satt tidvis med en filt framför ögonen. Usch usch.. Men det gick ju bra, det första vi gjorde var att ringa en finsk kompis och reta honom lite... eller ganska mycket faktiskt om jag ska vara ärlig.
Helmborn2B:
Finnarna såg verkligen HELT tomma ut efter slutsignalen. Nästan läskigt tomma.
Ja, usch, vilken spännande OS-final. Superkul att vi vann!!!
MrsNyberg2B:
Vad kul att du (eller ni?) ska flytta hit. Var exakt? Det det vore jätteroligt att starta en brud 2008 klubb. Träffas och bara prata massa bröllops grejer som ingen annan orkar lyssna på!