• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • Snitte- 5/7-2008

Hejsan:
    lillithsmamma: Nu har jag skickat bilderna!

Oj vad mycket det händer fort här på tråden,... :)

Vi har tänkt oss att ha ca 50 gäster och vi har också tänkt att gå direkt på tårtan efter huvudrätten som någon annan sa... det jag ju bli lite "tårta på tårta" annars( hihi vad vitsigt.. :))

• lillithsmamma

händer snabbt massor på denna tråd :) hinner knappt med :)

• MrsNyberg2B

Det blir många inlägg på ett halvt dygn, man måste vara här ofta, så man kan hålla sig uppdaterad... Har ni msn eller? Då kan man ju prata än mer.. Jag lägger helt enkelt ut min mail här, så är det bara att lägga till (om man nu vill, och jag tycker det vore roligt - alla på msnen tycker ju inte det är roligt att diskutera bröllop jämt och ständigt)

Chokladtårtan - Johanna Jordgubbe tror jag att jag minns, eller iaf andra böcker typ: "Gurra gurka", "Charlotta och Lotta champinjon", "bröderna banan"... Är det de böckerna?

Jag har också hittat en superklänning (men jag vågar inte handla det redan, tänk om man går upp eller ner i vikt på de två åren...) Den var dyr, så om jag ska ha råd med den, så får vi helt enkelt köra knytkalas..

• lillithsmamma

snitte de är jätte vackra frisyrer något sådant soim jag med vill ha :) är de svåra att göra?

• MrsNyberg2B

Froggys - Jag hoppas på att kunna förflytta mig till dina breddgrader efter sommaren... Eller iaf i närheten, då kan vi starta en klubb för brudar 2008 ;)

• Pumpkin

Ja själv bor jag ju som sagt i Skellefteå, lååångt upp i vårt vackra avlånga land

MrsNyberg2B:
    Jag är MSN, så jag lägger till dig nu helt enkelt

snitte:
    Vi har nog också tänkt köra tårta efter varmrätten, så sparar man både pengar och kalorier

• MrsNyberg2B

Nordqvistan - tryckte jag just bort dig??? för det var inte meningen i så fall.... Kan ju testa en gång till, så ska jag försöka använda min hjärna i så fall...

• Snitte- 5/7-2008

Hejsan!

lillithsmamma: nja...de borde inte vara svåra för en duktig frisör. Det är klart, de tar ju kanske 1-1/2 timme att göra men det brukar en brud/baluppsättning göra.. :)

jag börjar alltid att lägga upp håret på värmespolar eller vanliga spolar går också bra så att håret blir lite förbehandlat med mer volym och så så får man oftast bäst resultat!

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler