• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • Snitte- 5/7-2008

Hmmm... jag funderade på att ge dem ett doftpaket, eller någon mysik behandling eller så... smycke funderar jag också mycket på, det är ju kul om det är något som varar också...

• Helmborn2B

Ett smycke tycker jag är jätte fint att ge! Blir ett trevligt minne och något som de alltid kommer ha med sig!

• Bröllopstokiig

Sitter ni här hela dagen??! (obs, jag känner igen mej!)

Oj va roligt att se att de finns så många entuastiska "2008:or" här!!!

Vårt färgtema kommer antagligen att gå i vinrött och naturvitt. ganska vanligt antar jag, men... jag skulle gärna ha en bukett med vinröda kallor, så... Vad skulle annat passa till vinrött, förslag??!

En massa ljus och stilrena blommor ska vara på bordet, a n n o r l u n d a vill jag ha det i alla fall!!

Har ni berättat åt kompisar/familjen när ni har tänkt gifta er?? (vi håller det hemligt tills vi förlovat oss.)

P.S. Jag tycker ABSOLUT att finnarna borde ha vunnit matchen idag!!!

• Pumpkin

Lanzara:

Ja jag sitter här hela dagarna

Och sen kan jag tillägga att Sverige var det bättre laget idag, så dom förtjänade att vinna Storebror slår lillebror på fingrarna igen *hehe*

• Helmborn2B

HAHA... Så sant som det är sagt!

• Pumpkin

Jag bara önskar att jag hade varit färdig sportjournalist och hade kunnat vara därnere och träffat grabbarna

• June20

Vi hade tänkt ge något till alla dem som har något finger med i bröllopet, alltså budgummens föräldrar, min mamma och tärnan....vad det blir får vi se.
    Kanske en av mässings candelabrerna var då vi ska köpa in dem själva eftersom restaurangens var i silver.

Vi har inte heller sagt till nån om datum men nämnt till mamma, framtida tärnan o nån enstaka annan person att de ska bli bröllop. Så de förstår nog att det blir inom de närmsta 5åren ;)

• Pumpkin

Vi (läs: jag) har berättat för mormor, mamma, morbror&fru, tärnan, några kompisar + alla här på BT

• Helmborn2B

Vi har satt ett datum, och berättat det för alla vi träffat.

• Lanzara

... i ärlighetens namn bryr jag mig inte så mycket i ishockey, men de e klart att man hejar på fosterlandet!! (finländare) Men det var ju inte det denna tråd handlade om...

Och... alla i bekantskapskretsen vet nog att det "nalkas" bröllop (okej, två år då..) Efter jag inte kan hålla tyst med min bröllopsprat i ens en dag... men datumet (eller året) ät inte avslöjat!!

Har ni testat skriva en gästlista? Inte jag, e väldigt sugen på det för tillfället... tror att de får bli denna vecka, har ju sportlov och allt!

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler