2008 sommar bröllop fler
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
MrsNyberg2B
Ja, det blir alltid fler än vad man tänkt sig. Jag kan inte förstå hur vi fått ihop så många när vi gallrat så hårt!
Hejhopp!! föredetta *NasseLiten* här!!
Men herrregud vad ni skriver tjejer, man får ju nästan lite prestationsångest
Jag har byt nick för vi ska förhoppningsvis gifta och på Sveriges nationaldag 2009 så jag tyckte att det var ett skojigt och passande nick-byte
kör hårt på hallon och choklad det passar ju hur bra som helst, *mums*. Funderar på ngt liknande själv, nämligen lite fastare kladdkaka m någon bärmousse/chessecake ovan på. Tänkte provbaka lite nu och då så att kilona inte rasar iväg åt fel håll
Har också provbakat med dubbel satts på kladdkaka men ja va ju så dum o skar i den nästan direkt den hade svalnat...borde kylt ner den i kylskåpet i nåra timmar så den skulle stelna istl....hela innehållet rann ut på tallriken bara för de.
Provade sen bara för att se om Kungsönen hade nån god kaka, sådan man tillsätter bara smält smör o vatten. Tänkte kul till Valentine bara....fy bubblan va GOD den var! Funderar nu på om man skulle kunna anvd den o lägga i nån sylt el sånt kladd i mitten av den kanske.
Visst är det fint med beställd tårta från bageri men denna va jättegod ialf fast det var "pullver" färdigt.
Ett tips till dem som kanske vill ha en go tårta till nåns födelsedag ialf.
Gästlistan är ju något av det roligaste. Jag började också där. Givetvis kommer den att korrigeras med tiden. Folk kan komma till och falla bort. jag är glad att min släkt är liten
me 2!!
mormor, mamma, moster + sambo och 2 kusiner bara...fast ja ska ha bästa vänninan också med sin fästman...hon e som min syster så det är nästan som släkt. Tur de...
CmD
Jo, gästlistan är rätt rolig, men samtidigt SVÅR! Speciellt när man har en M2B som inte inser vem av oss som har rätt
är det någon som har sett en bild på nätet på en helt rund bukett med lime färgade rosor(el helvita) där man bara har rosorna o inget annat instoppat el hängandes runt om?
June20
Nej, men jag tror att det fanns nån sån bild i min nya bröllopsbok som jag fick hem igår (Har inget med saken att göra, jag vet. Ville bara skryta lite om min fina bok
)
nån som har en aning om vad det skulle kosta att sy upp en klänning... bara själva jobbet alltså?
MsNordqvist: Ja- du lyckades göra oss avundsjuka!!!
Vilken bröllopsbok var det? Den som BT har reklam för?? Skulle du rekommendera den???