• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • MrsNyberg2B

Imponerad av att ni kommit så långt som till drinkmenyer redan... FAst det är bra för mig, då kan jag snylta på idéer.

Jag röstar på bål, för övrigt. Bål är alltid gott, och man kan göra glasen väldigt snygga med sockrade kanter och stjärnfrukter i..

När det gäller jordgubbar, tänker jag lime.. jag vet inte varför.. men då kanske det går att passa till fisk..

MsNordqvist - kock, oja... Väldigt praktiskt, och väldigt skönt, eftersom jag inte gillar att laga mat. Tur är ju att han gör det..

• Pumpkin

MrsNyberg2B:

Ja, bål funkar verkligen ALLTID! Speciellt på sommaren eftersom man kan använda sig av färska frukter och bär och det känns så otroligt fräscht!

Jag gillar inte heller att laga mat sådär jätteofta, men m2b ställer sig mer än gärna (har jag fått för mig i alla fall ) vid spisen och skämmer bort mig med god mat

• Helmborn2B

MsNordqvist:

Jodå, det är alltid kämpigt i början, tar mycket tid och energi men nu känns det som om den värsta tiden är över. Vi ska lanseras i Stockholm och Malmö innan sommaren så det är minst sagt fullt upp!

Så era fästmän är också duktiga på att laga mat. Min m2b är jätte duktig, är och handlar inför middagen i denna stund. Blir medelhavsbiffar... och sen semla till efterrätt, mums!

• lillithsmamma

synd att vi bor så långt ifrån varandra annars kunde vi ha haft en träff vi alla tjejer träffas och planera ihop och kolla på alla möjliga saker som klänningar till underkläder :D

• lillithsmamma

vad har ni tänkt ha på er för något jag tänkte ha bh och trosor eftersom min drömklänning har korsettliknande överdel så behövs väll ingen korsett eller liknande under väll?

• Pumpkin

lillithsmamma:

Ja tänk vad skoj vi skulle kunna ha! Men men, vi får nöja oss med att utbyta idéer och tankar här, och det är ju inte fy skam det heller

Eftersom jag inte vet riktigt hur min klänning kommer att se ut är det ju svårt att säga... Men precis som du så drömmer jag om en klänning med korsettliknande överdel, så man borde ju inte behöva ha nått däruppe då...

• lillithsmamma

nä det är ju inte det :) nästan är beronde av bt redan nu kommer bli tomt utan bt efter bröllopet ju ;)

• Pumpkin

lillithsmamma:

Jag är helt klart beroende, är härinne hela dagarna typ

• lillithsmamma

oj hur hinner du med det ? fast igentligen är jag med här nästan hela tiden med är ju mammaledig :D

• Pumpkin

lillithsmamma:

Jag pluggar och har mycket hemmatid, så jag sitter ändå framför datorn och gör uppgifter och sånt under dagarna Så så fort man ledsnar hoppar man bara över till BT-fönstret

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler