• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • lillithsmamma

Helmborn2B nä nog har du inte missat något det är ganska lugnt på den här tråden på sista tiden :)

• June20

vad ska ni ha o bjuda på till att skåla med? ska ni bjuda på godis,jordgubbar el annat?

• MrsNyberg2B

June20 - Jag har också sett de bilderna, det var därifrån jag fick idén.. Hade nog inte kommit på tanken förut... Kanske bäst att höra av sig i god tid dit, om det överhuvudtaget går att genomföra lixom... Om det gör det, så är ju hela färgtemat fixat åxå, eftersom vi tänkte guldrummet... Vinrött och guld lixom, det går knappast med nåt annat då. Det vore också härligt om man kundet göra nån slags kopia av någon ring som finns där, som vigselring...

• June20

MrsNyberg2B:
    guldrummet? nu har du tappat bort mig lite...har de smycken på Nationalmuseet?
    Minns bara massvis med uppstoppade djur el tar ja fel museeum nu? :/

• June20

jag såg denna infon på en annan tråd om NatinalHist.M.:
    "Naturhistoriska finns också (jättemysigt). Vi gifte oss där och allt gick på 3600 kr (då tror jag de räknar med 2 timmars arbetstid och hyra på en lördag)."

• June20

nån som tänkt på det där med presenter till gästerna?

• Pumpkin

Alltså egentligen så är det ju fånigt att man ska ge presenter till gästerna, men det känns som att det har blivit värsta prestigegrejen.

• MrsNyberg2B

June20 - Ja, alltså, guldrummet på Historiska muséet... Ursäkta min otydlighet... (synd att man inte kan visa en bild av sin hjärna....)

Angående gästpresenter: Ska inte ha några. De får ju ett bröllopsfoto, som tack... Vill de ha fler minnen, så får de gärna ta med placeringskort och program och allt, men jag är antipresentare, jag tycker det är en fånighet... DOCK, betonar detta, tycker jag att alla får göra som de vill, bara man trivs själv och vill ha det på det ena eller andra sättet...

• lillithsmamma

June20 nä de gästerna vi får ska inte få presenter .

• lillithsmamma

börjat fundera på om vi ska strunta helt att ha en midag senare tror ni jag kommer ångra mig

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler