• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • June20

MrsNyberg2B:
    Men hur många gäster ska ni ha då?
    Jag kan förstå om de e lite ororliga om det är 60-100gäster men är det mindre så borde de ju kunna fixa! En borlig vigsel är trotts allt inte lika högljud o lång som en kyrklig. Visst man kan dra ut med dikter o spela instrument/kör sång men inget gämfört med en fet orgel! Tycker de borde allt kunna ge er lite mera tid än så, ja menar när de planerar in utställningar gör dem ju sånt 1-2år innan! :/
    Fast o andra sidan kanske de inte vill känna cash på att för många gifter sig där o stör dem vanliga kunderna. Synd då ja tror att de nog har råd o stänga ett rum i 30min. De får ju betalt för det extra också.

• MrsNyberg2B

Jag skulle tippa på att vi hamnar någonstans kring femtio gäster. Men det fanns ingen chans att de kunde veta det nu, de har inte så lång framförhållning, tidigast ett halvår innan. (Jag ville ju iofs främst veta om det alls var möjligt, men inte ens det fick jag veta..)
    Det känns onekligen osäkert, det måste jag ju säga... Men, jag tror det löser sig iaf, någonstans måste man ju hitta någonting..

• Bride Aug-08

Hej hej! Ny här. Har precis hittat hit och försöker förstå hur det här forumet fungerar. Vi är ganska nyförlovade och har nyss bestämt datum till Augusti -08, datumet är helt hemligt för släkt och vänner än. Jag är en 25åring från stockholm med 2 barn och en underbar Mtb.
    Ligger lite lågt nu i början, men ska försöka ta mig in i forumet och skriva lite mer varteftersom.

• MrsNyberg2B

Välkommen, välkommen! Alltid roligt med nya människor... Det lär nog komma fler allteftersom tiden går, kan man gissa!

• Pumpkin

Bride Aug-08

Välkommen! Trevligt med nytt folk Här är också en som ska gifta sig i augusti, närmare bestämt 080808

• Bride Aug-08

Tackar tackar. Hi hi, gissa vilket datum i Augusti vi valt då Är nog ett populärt datum tror jag.

• Pumpkin

Bride Aug-08

Jag anar nog Har ni kommit långt i planeringen? (Så långt som man nu kan komma drygt 2 år innan )

• lillithsmamma

så lustigt att några av oss valt 080808
    Bride Aug-08 välkommen till denna tråd :)

• Bride Aug-08

Tack igen.
    Nä inte kommit långt alls än. Vi förlovade oss i nu i år o bestämde datum för bara ett par dar sedan. Har dock suttit o surfat runt lite idag ocg hittat ett ställe vi är lite nyfikna på, och dom har bröllopsmässa den 23e april tror jag det va, så ska dit o titta då. sen har vi lite allmänna planer och tankar. Det kommer t ex inte bli bröllop i en kyrka. Utan vi vill ha ett enklare sommarbröllop utomhus. men mycket mer än så har vi inte tänkt än.

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler