2008 sommar bröllop fler
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
Jag kanske axa blir en 2008 brud.. min killes lillsyrra har namligen precis gatt och forlovat sig o gifter sig nasta ar, sa nu far en annan vackert vanta ett tag
lillithsmamma
Det är inte transport som är problemet, det är pengar. Ska vi vara på herrgården så är det fortfarande vi som bjuder och priset är 2100 kronor/person.
Dessutom läste jag nån som skrivit att man skulle låta bröllopet spegla vem man är, och jag vet inte om varken jag eller blivande är herrgårdsfolk direkt. Lyx kan man ju ordna på andra sätt...
MsNordqvist ok då förstår jag :) man ska ju ha råd . kanske kan ta det närmare då så blir det bra iallafall :)
Ja alltså, vi har ju inte råd att betala för 80 pers, utan då får vi minska ner det till 30. Och det känns inge kul
Sen är det ju så att det är här vi hör hemma och kanske vi skulle kunna ha vigseln ute vid havet eller så.
MsNordqvist ute vid havet låter mera lyxigt än herrgård tycker jag :) har inge råd ang eran gästlista hoppas ni får det bra iallafall.
Jo, hav är både lyxigt och vackert
MsNordqvist vad lutar mot att du väljer hav eller herrgård :)
Hav tror jag
MsNordqvist :
Jag ville också ha super lyxigt så först ville ja gifta mig OCH ha festen på Thjölholmsslott!! Jag gav upp på det nrä jag fick reda på hur långt, el långt o långt men det var en bra bit för min smak bort fårn själva hotel och GBG som vi faktisktr bor i. Samt enbart lokalhyran(inte maten el nåt annat) kostade 4000kr!!:O per TIMME!!!
Sen tänkte jag måste ju kunna hitta nåt lyxigt i närheten av där vi bor men som speglar oss bättre som par också...vill ju visa upp GBG som vår hemstad fast alla gästerna vart i GBG nån gång förrut ändå....men att vi e på "hemmaplan" ialf.
Finns det inget stort hus där ni bor då som passar för detta? nåt gammalt 1800tals hus kanske? Varför inte gifta er på ett museum/konstmuseum om det finns?
Jag tänkte vid en snabb tanke på plan b at gifta mig i Naturhistoriska el GBG´s konstmuseum...visade sig att det fanns ialf 2 par innan oss som provat på detta o lyckats prefekt! :)
Nja, finns faktiskt inte så mycket av såna gamla hus och sånt här, och muséer är verkligen inte vår grej. Tror en strand eller äng nånstans här utanför stan blir perfekt, det är "vi"