2008 sommar bröllop fler
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
MsNordqvist den blir säkert jätte vacker :)
lillithsmamma
Det får vi hoppas Men det är ju länge kvar än, så man kan ju hinna ändra sig några gånger.
MsNordqvist :
ska du ha kvar dem där pärlorna som hänger vid armarna? de va söta detaljer! :)Ska man ha dem liggandes på armarna?
Mycket fin släp också tyckte jag.
MsNordqvist ja det stämmer ju :)
Hej tjejer!
Hinner ju inte hänga med i diskutionerna... jobbar massa innan pressläggningen.. :(
MsNordqvist:
Jätte fin klänning du kollat på! Kul med alla de små detaljerna.
Ska också sy upp min klänning, har inte bestämt mig för vart bara... när ska du beställa din klänning?
June20
Pärlbanden runt armarna hoppas jag kunna spara även om jag gör om klänningen till axelbandslös. Tror det blir en väldigt söt detalj
Helmborn2B
Kul att du gillade klänningen!
Kommer nog beställa ungefär ett år i förväg om det blir från Cinderella.
MsNordqvist:
Ja ett år innan kan ju vara lagom. Då hinner man ju med ändringar mm så den blir perfekt! Min snälla mormor ska betala min klänning. Tydligen kände hon till någon riktigt duktig sömmerska här i Göteborg, men man vill ju ändå kolla upp flera så man verkligen vet att det kommer bli bra.
Helmborn2B
Precis! Och köper man en klänning med snörning bak behöver man inte oroa sig lika mycket om man går upp eller ner lite i vikt på det där året
MsNordqvist:
Ska du ha skyddslapp bak i snörningen el ska du visa huden rakt igenom?
Jag vet inte vad jag ska ha :/
sensuellt utan lapp men ändå fint med tycker jag...den jag ska ha till kostar bara 150kr till om man vill ha den fastsydd på.
June20
Har inte tänkt på det så mycket. Tror man får med lappen från Cinderella...