2008 sommar bröllop fler
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
Jajamen!!!:D
Det är många som vill ha korsett och snörning nu har jag hört... :) kul, det är lixom lite mode... :D
snitte
Jag ska köpa. Vet inte riktigt om det blir beställning från eBay eller köp från butik. Lär visa sig Du då?
June20
Yes, det är ju hur bra som helst
nåt måste man ju ha o pyssla med efteråt också annars lär det bli så tvärrt tomt o kännas konstigt när man vart uppe full fart!
Hmm undrar just vad jag ska ha för mig då?..vi vill nog inte ha hus i slut ändan fast han sagt det hade vart kul...jag e mest obekväm för att sova i hus :/ vet inte varför to much space? Men han sa också att det e så mycket man måste fixa med klippa gräs,måla,snickra etc o han e inte inne på sånt direkt. Tummen mit i handen? ASG*
Blir nog att vi skulle köpa en lägenhet i ett bra område...helst nåt med skog el park nära för vi ill nog ha hund..o sen senare kan vara bra för eventuella barn.
June20
Ja, det är nog bra om man har nått att pyssla på med sådär efteråt, annars lär man hamna hos en psykolog eller nått
Vi vill definitivt ha hus, men gräsmattan och allt det andra får M2B ta hand om
ja lär def freaka loss när vi väl skaffar den lägenheten! *ler elakt*
ja e så in i bängen inne på inredning o allt som kommer till...inte för ja nånsin tapetserat men allt annat o ideér om vilka färger, möbler, blommor etc så kommer ja röja fram som ett litet monster! Inredning är en av de bästa saker jag vet-kan förklara varför ja tycker om att jobba med display när jag får i butiker?!
...tapetsera får han göra me sin far för DET har ja hört att de ialf visste hur man gjorde! fniss...
Halloj girls... jag bangade tidigt igår.. min vovve var ledsen hon är nog lite bortskämd med uppmärksamheten tror jag... :)
Jag ska få min klänning uppsydd.
Har ni beställt något från e-bay usa någon gång? det verkar så HIMLA dyrt med frakten därifrån men de har jui så mycket kul... :)
June20:
Det låter vettigt, inte som vi då som bestämmer oss för gotland och den enda av alla som bor där är svärfar, så han får billigt o bra, men alla andra får betala båten och min släkt får fixa boplats, mannens släkt kan ju bo hos svärfar, iallfall endel av dom, vi får se hur det blir
Vi har inte bestämt var vi ska gifta oss ännu, men det måste ju vara en vacker plats
Brud-2008:
eftersåm man måste spara en del så blir de inga utlands semestrar de närmasta åren men om vi kan få ihop en extra hög så skulle det va kul om vi åkte iväg till Gotland vi med i år ev....han har aldrig vart där så det kan bli kul med lite bad o sånt :) det e värkligen fiiiin fint där!
June20:
Jag hade aldrig varit på Gotland innan jag träffade min fästman. Nu har jag varit där två gånger, och i sommar blir det en tredje. Vi har ju en fördel när vi åker dit och det är ju att vi inte behöver bo på camping eller så, hans pappa bor ju där, så vi sover där
Men det är synd att båten e så dyr, men det får gå ändå.. Ska bli kul att åka dit i sommar
Brud-2008:
jo båten e lite dyr den....vet inte hur vi skulle bo isfl för ja kan inte bo i tält för min astma reagerar på fukten som bildas i tältet under nätterna....o så e ja en frysnisse hihi...
Vet inte hur många gånger ja vart på Gotland själv...va där nåra gånger när ja va yngre men minns inte så himmla mycket av det, inte konstigt när man e 4-6år.
Var där nån gång när ja va 15 också och åt go Gotlandskaka med sylt! namnam!