• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • lillithsmamma

June20 tror jag försöker på mig det iallafall ifall jag förlorar auktionen med en annan cape på tradera ;)

• June20

hmm men det är ju bara o mäta ut tygets längd för hur lång du vill ha den från dina axlar o sen testa med tex ett kuddfodral på huvet alltså inte trä på det över huvet utan lägg kanten av kuddfodralet vid ca halva huvet/luggen o sen ser du hur långt det kommer ner på dina axlar i längden.....tycker du det är för kort el för långt så minskar du bara. Men glöm för guds skull inte SÖMSMÅN! ;) samt om du ska ha "extra bred kant på själva luvkanten som ligger på huvet"...kanske lägga till 10cm extra för den...bättreför lång än för kort du ska ju ev sättta upp håret el ialf inte får det förstört.

• lillithsmamma

June20 tack för förslagen så gör jag ifall jag förlorar på capen :)

• lillithsmamma

vann auktionen så sätta mig sy gör jag då inte :)

• lillithsmamma

lång är den och elfensbensvit i krossat sammet:)

• lillithsmamma

föresten vill pröva på det iallafall :) syr nog till min tärna istället :)

• June20

KUL! lite testing av ny hobby kanske? ;);)

• lillithsmamma

June20 ja det låter kul ska även testa göra halsband och örhängen kul att pyssla ibland även om det går åt skogen med det jag gör ;)

• Pumpkin

Usch, fattar inte. Har SÅN beslutsångest över vart vi ska bröllopet. Ena sekunden tycker jag att herrgårdsbröllop utanför Uppsala är det ultimata, men i nästa sekund så vill jag ha det här. Det är ju här vi bor och här vi hör hemma. Jag vill ju att alla ska se det. Och jag vill ju att alla ska kunna vara med på vårt bröllop, vilket dom inte kommer att kunna vara om vi har på herrgården. Men samtidigt vill jag ha lyx. ÅÅÅÅÅÅH!!

• lillithsmamma

MsNordqvist vigseln vid herrgården låter så vackert och lyxigt , tycker du ska välja det de som verkligen vill närvara på eran vigsel kommer lyckas lösa hur de ska komma dit osv så välj herrgården du utan samvete om du beslutar det :)

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler