• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • Pumpkin

Måste bara berätta att jag hittat vår lokal idag och det känns jättebra!

• June20

grattis! vad blev det för ställe?

• lillithsmamma

MsNordqvist kul :) vart blir det någonstans hur många rymmer den :)

• MrsNyberg2B

Jag fick svar ifrån historiska muséet idag. De tror förmodligen att man är knäpp som planerar två år i förväg, de trodde att jag menade 14 juni i år, det är kanske inte direkt kö dit mao. Fast man vill ju ändå veta, och så kan man inte ge svar på hur många som kommer... det är ju lite beroende på om man får vara där eller ej... Hela temat beror på om man får vara där eller ej, känns det som just nu...

• lillithsmamma

MrsNyberg2B vad jobbigt det låter hoppas du får vara där då .

• MrsNyberg2B

Det hoppas jag.. Egentligen vill vi ju mest veta om det överhuvudtaget är möjligt, och i så fall vad det skulle kosta och sådär... Jag får väl hoppas på svar tills jag kommer hem igen... (från jobbet..)

• lillithsmamma

MrsNyberg2B ok håller tummarna för dig då ;)

• Pumpkin

June20 och lillithsmamma

Det är Folkets Hus i byn där jag rider, knappt 2 mil utanför stan. Plats för 110 sittande. Kök, porslin, glas, bestick och tillbehör finns. Bar med ölkyl, värmeskåp och stereoanläggning. + att man kan hyra till karaokeanläggning om man vill för 100kr Att hyra hela Folkets hus (det är liksom två våningar som man kan hyra separat om man vill) kostar 750kr, det är ju skitbra!

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler