• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • Pumpkin

Vi ska nog också ha utomhusbröllop, men med möjlighet att gå in utifall det skulle regna

• lillithsmamma

MsNordqvist japp fästmannen och jag kom fram till det om det inte blir ändrat :)

• June20

vi har också tänkt 080808 nu i nån månad....om det går som sagt...

• Pumpkin

Då har vi visst bildat en tråd i tråden

• MrsNyberg2B

Även om jag inte ska gifta mig samma datum som majoriteten här (??) så kan jag tänka att vi kan ha ännu fler trådar i tråden... t.ex "visominteskagiftaossienkyrka -tråden" För det verkar ju som att vi är några av den sorten åxå.. Ska ni ha präst eller ska ni ha en borgerlig vigselförättare?

• Pumpkin

MrsNyberg2B

Ja det har du rätt i

Jag vet faktiskt inte hur vi kommer att göra just nu, om det blir utomhus eller i kyrkan. Tänkte jag skulle vänta till i sommar och sätta mig och åka runt lite kring stan och kolla på platser för vigsel i närheten av festlokaler och lite så. Sen får vi se

• Bride Aug-08

Angående präst eller inte. Så vet vi inte än. Och det är inte så enkelt så att vi inte vet om vi vill ha präst eller inte. Ska försöka förklara. Jag o min M2b har hängt i hop sen skoltiden. När vi gick gymnasiet så hade vi en vän som ville bli präst. Och han sa redan då när vi gick i andra ring att om jag och min m2b skulle gifta oss i framtiden så måste vi lova att han fick viga oss. Det senaste vi hörde var att den här killen befann sig på ett munkkloster i södra frankrike. Så om han är färdig präst idag eller inte vet vi inte. Men det vore verkligen jättekul om vi kunde spåra upp vår gamla vän och få honom att viga oss. Det vore verkligen perfekt, som att knyta ihop hela alltet med sin början. Han fanns där när vi träffades första gången och nu får han viga oss.
    Så min förhoppning är att vi kan få honom att viga oss.

• Pumpkin

Det låter ju som en jättemysig idé!

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler