2008 sommar bröllop fler
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
Nu är jag tillbaka tjejer!
Hur har helgen varit och hur går det med alla planer?
Det där med pizzaslajsar (vi bor ju ändå i sverige :D) var en bra idé... Annrars kan man köra med ost och pizzakryddor på vanlig smördeg, i ugnen.. Väldigt smidigt och funkar bra som lite mat.. Fast igår gjorde jag nåt väldigt gott när jag jobbade: Oreganobröd.... Ungefär som scones med oregano. Jag säger bara: Orgasmvarning! Jag har redan fantiserat i hop hur många olika kryddblandningar som helst, som man kan testa... När det inkommer lite mer pengar ska jag baka så det stänker i hela köket...
går bra med planeratdet bara att det blivit kanske några ändringar förut tänkte vi åka till norgie ett hemligt vigsel nu funderar vi på svergie eventuellt med en bekant som präst hon blir det 07. fortfarande någorlunda hemligt men mera vittnen som hans mamma och pappa och mina två föräldrar syskonen går inte att bjuda för då blir det så mycket folk då. helgen har varit perfekt bara lite krångel i söndags då jag och fästman rök ihop lite men nu är det bra vi ordnade upp det ganska fort.
Halloj
jag funderar på en ganksa lång slöja med mycket broderier på samt några silverpärlor... har inte hittat någon som är så än men jag letar överallt där jag har möjlighet,... :)
lillithsmamma: hur ser den ut som du vill ha?
snitte capen jag är intresserad av ser ut så här www.brollopstorget.se/Annonser/
fast inte i guld utan i silver
aha... vad söt den var... kul att ha någon så där som man verkligen vet att DEN vill jag ha lixom...
snitte ja den är jätte söt men den har utgått ur kollektionen :( så vet inte hur jag ska få tag i den mer än att som jag gjort annonserat här på bt :(
lillithsmamma :
Kan du inte sy den själv då? Man köper ett tyg o klipper ut så man får en luva också.
Sry kanter på allt, viker bredare så man får en "extra fin" kant på luvan. sy fast ett fint snöre precis på sömen mellan capen o luvan så du kan knytta fast o den inte faller av dig. :) Pärlor kan man ju köpa o sy fast också...jag tror du skulle lätt kunna komma undan med en sån på max 400kr om inte mindre! ;) Panduro har billiga tyger...jag e som alla andra som tjötar om Panduro HAHAHA el om du vet nån annan tygbutik.
June20 skulle gjort det om jag inte hade tummen mitt i handen när det gäller sy mm :) skulle aldrig få det bra och mönster vet jag inte heller vart man kan få tag i det men tack ändå för förslaget :)