• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • lillithsmamma

känner mig kluven vet inte alls vad jag ska göra kan få tag i en orginal ms men då måste jag slå till nu . hur ska man lyckas få tag i de pengarna ? har ni tips vill ha denna klänning det är en nanette

• June20

MS nanette? hittade inte den i deras namnlista på MS hemsida.
    Men det finns en hemsida som heter:
    BrideSave.com
    de har tydligen MS som är billigare...leta om de har den.
    Även:
    TheBridalShop.com
    Tyckte jag såg hade några MS billigare.

• lillithsmamma

tjejer har ni glömt bort våran tråd ;)

• Snitte- 5/7-2008

Nej då.. klart vi inte har... :D

jag är som sagt mitt uppe i en flytt,,, packar och packar varje dag... =) bara längtar efter att få nyckeln ska köpa trädgårdsmöbler och så oxå snart... HIHI

Annars är mitt mål nu att köpa slöja snarast... kikar och kikar men har inte hittat DEN än... :P

• lillithsmamma

snitte trevligt skulle med längta efter att få en nyckel till ett hus . förstår att ni måste packa då ni snart ska flytta. vad är du ute efter för sorts slöja. jag letar desperat själv efter den silvriga capen från yala så vacker. tyvär har den utgått från deras sortiment har de medelat .

• June20

sorry...jag har tillverkat en samling av mina favoritbilder på Photobucket.com typ fotoalbum.
    Har kollat en del på hotel o sånt i Sorrento dit vi vill åka för resan sen...kolla priser o sånt närmare också för nu har jag ju en resekatallog hemma :D:D:D
    Vill åka nu jueee....ser skönt o varmt ut! Mmmmm Italiens glass o RIKTIG pizza! Ska nog ta mig ett smakprov i Napoli eftersom de säger att det är därifrån orginal pizzan kommer :P slurp!

• lillithsmamma

June20 låter döds härligt mums pizza :)

• June20

Såg något Italienskt reseprogram om mat och de hade nån pizza som de kallade orginal o grunden till alla pizzor med enbart basilika o tomatsås på med massa smält motzarella ovan på...nån spec sort man enbart kan få tag ifrån Italien, minnsinte var det var för namn på korna dem anvd.
    Sånt skulle ifs vara bra nattmat till gästerna, goa pizza slizes med mycket smält ost(kaloribomb!!).

• lillithsmamma

låter så gott :) skulle med vilja ha :)

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler