2008 sommar bröllop fler
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
June20:
Nej jag var inte på den, hörde att den skulle vara men trodde inte det skulle ge så mycket. Vad det bra där eller?
Vi var på sv.mässan tidigt på söndagen så hade det inte hunnit bli så mycket folk. så när det började plocka till med folk åkte vi hem. jag kommer nog gå nästa år ändå, i hopp om att det kanske blivit bättre. jag var verkligen glad att jag kunde gå in på mässan gratis för att betala för den tycker jag verkligen inte är rimligt när den är så dålig.
Helmborn2B:
Hur kom du in gratis?? :/ fuuusk!
Jo man borde gått dit så fort det öppnade!
Ja jo det var liten mässa kan man allt säga med de va trevliga och det vara ialf florister där till skillnad från Sv mässan som total missade den biten inne på Bröllops avd!!!!!! helsjukt! fanns nån utan för på inredning som hade kurs i hur man gör sin egen bukett men inte ett pip från nån florist om att de vill att man ska köpa sin bukett från dem.
Prickig Katt var där o visade massa huvudbonader, Format som visade sina papper men dem tror ja va på Sv M också. Nån hade en bur med 2 stakars duvor i som fick sitta där o uggla hehehe...om man vill släppa ut såna under vigseln. Och så var det lite granna om hårstyling då eftersom det var hos en frisör.
En fotograf också som hade lite spec fotoalbum med sig som hon visade upp,som såg ut som askar el ramar man stälde upp-svårt o förklara...har visitkortet nånstans, kan leta upp om du undrar.
Ett bageri som hade 2 mycket fina tårtor o bilder.
Tog väl 30 min o kolla på allt.
Hallojs!
Nu är jag tillbaka, har haft lite strul med tangentbordet
Har det hänt nått roligt här under helgen?
Helmborn2B:
Tack va trevligt
ja har bott i gbg i 13 år också
Har ni berättat för släkt att ni ska gifta er?
Jag har berättat nu, och min mamma tycker att vi skall gifta oss nästa år istället för om två år, hon tycker det är för långt bort, blev jätteledsen för när jag sa att vi ville gifta oss 2008 för då har vi hunnit spara pengar tyckte hon att vi hinner det till nästa år med och tyckte att det va dumt att vi väntar till 2008, vad svarar man på sånt tycker det känns så jobbigt, ville ha ett glatt bemötande inte ett negativt
Brud-2008
Jag har berättat för mina vänner och min familj.
Mina vänner tycker det är jätteroligt och vill gärna vara med och planera och lyssna på vad vi tänkt oss
Min familj har väl inte riktigt förstått att jag menar allvar eftersom det ligger rätt så långt bort, men även dom tycker det är jätteroligt. Speciellt mormor
MsNordqvist:
Låter bra det
Kanske är så mamma ser det också, det är för långt bort för att hon ska förstå att det är så kanske?
Brud-2008
Troligtvis. För lets face it - det ÄR lång tid kvar. Det tycker ju vi oxå, eller hur?
Brud-2008:
Vi har berättade om bröllopsdatumet i och med vår förlovning. Alla tycker det är jätte kul, det är många som kommer med idéer och förslag... vissa bra, vissa mindre bra.
Men jag tror det är precis som det skrivits ovan att det fortfarande är så pass lång tid tills 2008 att det inte riktigt sjunkit in hos folk än.
June20:
Den lilla mässan låter trevlig, vi får väl hålla ögonen öppna efter såna småmässor. Verkar ju ge mer än den stora. Tycker det var riktigt kasst att de inte hade några florister där!
ska uppsöka glitter i stockholm och kolla efter ett halsband jag gillar :)
hur går det för er nu vet jag exakt hur allt ska se ut med klädselm mm :)