• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • Pumpkin

Brud-2008

Det här blir hur bra som helst

• Brud-2008

MsNordqvist:
    Ja det är jag helt övertygad om..

Jag har gått de senaste dagarna o bara njutit av tanken på att ja ska bli fru min fästman väckte mig i morse och började prata om att jag var hans fru, mysig känsla

• Brud-2008

Nu gäller det att man får ihop ekonomin, funderar och funderar vad som kostar pengar och hur mycket det kostar och så vidare.

• Pumpkin

Brud-2008

Ekonomin fixar vi genom att sälja lägenhet

• Brud-2008

MsNordqvist:
    Det är ju bra att kunna göra det

Men man måste ändå planera hur mycket saker kostar så man vet hur mycket man behöver ha till det.
    Vi måste spara pengar vi.. Vi kommer leva snålt dom kommande åren för att ha så mycket som möjligt till bröllopet och bröllopsresa med mera.

• Pumpkin

Brud-2008

Jo självklart! Vi ska ju naturligtvis göra upp en budget vi också, men jag tänker nog vänta tills jag har min förlovningsring på fingret i alla fall. Då vet jag vad jag har att matcha med

• Brud-2008

MsNordqvist:
    Jo det är klart jag har ju haft min förlovningsring i 2,5 år snart, så jag vet hur det är nu e det dags för en ring till tycker jag allt, börjar kännas tomt med bara en oj vad krävande jag börjar bli

• Pumpkin

Brud-2008

Jag är minst lika krävande

• Brud-2008

MsNordqvist:
    Har ni kollat på kläder ännu?

Vi kollar lite, jag vill gärna ha medeltida kläder, vi ska ev. gifta oss i en gammal kyrkoruin på gotland, ska dit i sommar och hitta den perfekta platsen för vigseln
    sen när vi vet det ska vi planera med med kläder också, funderar på att sy egna kläder.

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler