2008 sommar bröllop fler
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .
Brud-2008
Jo, jag har kollat ganska mycket på klänningar
MsNordqvist:
Hittat drömklänningen ännu?
Brud-2008
Har kollat mycket på Cinderellas klänningar på eBay, dom är vackra. Det jag vet bestämt är att jag ska ha
*Axelbandlös
*Släp
*Korsett i ryggen
*Gärna nån sorts drapering i midjan
det låter fint
Brud-2008
Tycker jag oxå
Längtar till 17 juli då skall vi åka till Gotland och leta efter det finaste stället vi kan hitta och där ska vi gifta oss och så skall vi leta efter en fin bygdegård eller något där vi kan ha festen
med kollat på klänning :) funnit min dröm med :) har du Brud-2008 gjort det ? :)
lillithsmamma:
Nä jag letar efter fina medeltida kläder, vet inte exakt hur jag vill ha ännu, men planerar att sy själv ta hjälp av min syster också med att sy, hon är duktig på det.
Brud-2008:
Han skulle ha friat 14e feb i år men eftersom han inte fick avbetalningen av banken(för han e student just nu) så fick han inte göra en sån romantisk sak...innan har vi mest skämt pratat om det men typ tänkt inom 5år så kanske det händer men när han avslöja att han skulle fria då så va det ju lite självklart att de lär bli ett frieri i sommar istl. Men vi har absoulut inte bestämt datumet bara att det ska vara 2008....el 2009 om nåt går fel me budgeten! Vi hade tänkt juli men sen kom vi tänka på olika saker så jaja...nån gång mellan maj o sep kanske el på skoj kanske på självaste Halloween...vem vet sent o kallt men helst på sommaren.
Vi har helt enkelt inte haft råd att förlova oss pga att han vill inte ge mig en ring på ca500kr...han vill visa att han har råd me nåra tusenlappar ialf så därför har det fått vänta o han vill göra ett riktigt frieri med en halv suprice blir det då....jag vet ju inte vilken dag el hur han tänker göra det :)
Vi e ju flera här som inte har förlovningsring på handen än hehehe...
Brud-2008:
jo hade ju tänkt skriva att vi hade också tänkt Gotland först o med mera medeltid stil men nöjer oss med Kungälvs fästning o valv i taket på restaurangen sen.
Har titta på mina ringar en del också då o då när ja vart på stan....o suckar hehehehehehe...;)