• lillithsmamma

2008 sommar bröllop fler

än jag som har det så långt framåt i tiden ? 'om det finns så är denna vår tråd där vi kan prata och diskutera planera lite .

• Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler
  • lillithsmamma

Hoffsan välkommen jätte vacker klänning. rekomderar med att du syr upp den annan stans pga annars finns risken att du inte finner den. maggies klänningar är verkligen vacker skulle med köpt en om dem inte vore så dyra och våran budgett på klänning inte får överstiga 3000:-

• Pumpkin

lillithsmamma

Du kan ju låta China-ekt sy upp en liknande MS?

• June20

China-ekt...hmm har läst det ordet förrut men visste inte riktigt vad för sorts företag det var i det sammanhanget...så vart ligger dessa, USA? el ända bort i Kina?
    Jag har ifs hittat en som jag vill ska sy min klänning men ändå kul o veta mera info om andra ställen.

• Pumpkin

June20

China-ekt ligger i Kina.

• Brud-2008

June20:
    Ja tror bara hon har brottom för vi har pratat om att gifta oss ett bra tag, men inte bestämt när eller så..

• lillithsmamma

MsNordqvist tack för tipset :) ska köpa ms kopian olympia ju fast inte ac china ekt utan av cindreella :) den är ju underbar :)

• Pumpkin

lillithsmamma

Jag har också tänkt beställa därifrån

• June20

Först tittade jag på MS klänningarna men jag tyckte inte riktigt om hela stilen på deras korsetter...myyyyycket fina överhuvudtaget men det var små detaljer jag ville ha som de inte hade.
    Var spec en där med spettsar hängandes ner för hela kjolen och över hela korsetten som va väldigt snygg,Madalyn. Men nu såg jag att det hade kommit upp nya som jag inte såg sist ja var inne,var nån månad sen, Ambrosia(utan schal) o Jorie...dom var båda väldigt fiiiiiina! Nästan som om ja skulle vilja byta till Ambrosia :/ hmmmmmm *damn it!*

• lillithsmamma

MsNordqvist vilken klänning har du tänkt på hos cinderella ?

Svar på tråden 2008 sommar bröllop fler